Monuta lanceert nieuwe merkcampagne over afscheid

  • Content
  • 4 nov 2021 @ 10:50
  • Link
  • Ryan Baij
    Ryan Baij

    Allround Redacteur
    BBP Media
  • Geen tag

Open zijn over afscheid uit liefde voor je dierbaren. Dat staat centraal in de nieuwe campagne van Monuta, die samen met Persuade is ontwikkeld.

Met de campagne wil de uitvaartverzorger en verzekeraar mensen helpen meer open te zijn over dit beladen onderwerp. Daarnaast roept het op om afscheid in de breedste zin - voor, tijdens en na de uitvaart - met elkaar te bespreken.

Yolanda Wouters, marketingcommunicatiemanager bij Monuta zegt over de campagne: ‘Met een vernieuwd communicatieconcept voor de komende jaren willen we laten zien dat we afscheid in de breedte begrijpen. We hopen met onze nieuwe merkfilm en campagne inspiratie te bieden om het gesprek met elkaar aan te gaan over afscheid. Daarom is ‘Open over afscheid’ ook de merkbelofte voor onze eigen organisatie en ons handelen.’

De nieuwe campagne trapt af met een merkfilm (regie Wouter Stoter). Deze is vanaf donderdag 4 november 2021 te zien via online video advertising, social media en op monuta.nl/mijnafscheid.



Ryan Baij

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
  • ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken