Britse tennisster Raducanu in hoofdrol in Nike-film
- Content
- 30 jun 2022 @ 10:42
- Link
-
Ryan Baij
Allround Redacteur
BBP Media - StorytellingContentSponsoring
- 30 jun 2022 @ 10:42
- Ryan Baij
Emma Raducanu, de Britse tennisster actief op Wimbledon, is het middelpunt in een nieuwe film. De hoofdfilm maakt onderdeel uit van een digitale en social campagne voor Nike.
Raducanu won vorig jaar de US Open, nadat ze eerder met ademhalingsproblemen had moeten opgeven op Wimbledon. Nike focust in de film niet alleen op haar snoeiharde groundstrokes, maar ook op mentale gezondheid.
In de vier minuten durende minidocumentaire van het Amsterdamse bureau Soursop een genuanceerd verhaal van een 19-jarige topsportster. Raducanu, die maandag in de eerste ronde van Wimbledon – in haar eerste wedstrijd op het Centre Court – met 6-4, 6-4 van de Belgische Alison Van Uytvanck won, vertelt daarin voor het eerst over de anxiety die ze vorig jaar had: ‘Ik had zoiets nog nooit meegemaakt. I let all the emotions go like crazy.’
Credits:
Merk: Nike
Creative agency: Soursop
Productiemaatschappij: Untold Studios, Londen
Regie: Pip & Lib
Fotografie: Laura Allard Fleischl
-
Ryan Baij
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- CBRE visualiseert toekomst steden en... 14-02-2025
- Philips en PSV maken Philips Stadion... 14-02-2025
- Lulu & Mozzie introduceert... 13-02-2025
- Eerste keynote spreker Retail Media... 30-01-2025
- ODVB video over creatief Aad Kuijper... 22-01-2025
- Eerste keynote spreker Branded... 10-01-2025
MarketingTribune Events
- 8apr 2025
Branded Content Event
- 15mei 2025
Retail Media Day
- 12jun 2025
NIMA Marketing Day