Britse tennisster Raducanu in hoofdrol in Nike-film
- Content
- 30 jun 2022 @ 10:42
- Link
-
Ryan Baij
Allround Redacteur
BBP Media - StorytellingContentSponsoring
- 30 jun 2022 @ 10:42
- Ryan Baij
Emma Raducanu, de Britse tennisster actief op Wimbledon, is het middelpunt in een nieuwe film. De hoofdfilm maakt onderdeel uit van een digitale en social campagne voor Nike.
Raducanu won vorig jaar de US Open, nadat ze eerder met ademhalingsproblemen had moeten opgeven op Wimbledon. Nike focust in de film niet alleen op haar snoeiharde groundstrokes, maar ook op mentale gezondheid.
In de vier minuten durende minidocumentaire van het Amsterdamse bureau Soursop een genuanceerd verhaal van een 19-jarige topsportster. Raducanu, die maandag in de eerste ronde van Wimbledon – in haar eerste wedstrijd op het Centre Court – met 6-4, 6-4 van de Belgische Alison Van Uytvanck won, vertelt daarin voor het eerst over de anxiety die ze vorig jaar had: ‘Ik had zoiets nog nooit meegemaakt. I let all the emotions go like crazy.’
Credits:
Merk: Nike
Creative agency: Soursop
Productiemaatschappij: Untold Studios, Londen
Regie: Pip & Lib
Fotografie: Laura Allard Fleischl
-
Ryan Baij
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- GPCM2025: 'Campagnes moeten naadloos bewegen tussen...
- GPCM2025: 'De prijs was een enorme bevestiging voor Knorr en...
- ‘Nee betekent nee’: nieuwe campagne tegen grensoverschrijdend...
- FME en We Agency lanceren jongerenplatform Dukteep
- Univé zet kindertekeningen in voor verkeersveiligheid met...
- Kinderen ontwerpen feestdagenkaarten voor Kinderpostzegels
Laatste Nieuws
- Lego World 2025: bouwen aan beleving... 16-09-2025
- Bibliotheek Rotterdam belicht... 16-09-2025
- 'De Grand Prix draait niet om... 16-09-2025
- Groei Veilig start campagne voor... 16-09-2025
- GPCM2025: 'Een helder concept kan... 16-09-2025
- Thuisarts start campagne tegen... 15-09-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Ontdek de kracht van merkactivatie
- Boost je omzet met deze top 10 marketing automations
- Boost engagement & retention with proven gamification strategies
- AI Alone won't save CX. Resolution will.
- Een bewust slanker technologielandschap
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- Retail transformeren voor de toekomst: gids voor Unified Commerce
- De basis voor omnichannel succes