KPN tv-app uitgebreid om voetballiefhebbers te trekken

- Content
- 25 okt 2024 @ 11:34
- Link
-
Michiel van Zaane
Allround Redacteur
BBP Media - Geen tag
- 25 okt 2024 @ 11:34
- Michiel van Zaane
KPN heeft de TV+-app uitgebreid met toegang tot live statistieken voor eredivisiewedstrijden. Daarmee hoopt het bedrijf voetballiefhebbers te verleiden klant te worden.
Naast de live wedstrijden op tv hebben voetbalfans in de nieuwe KPN TV+ app toegang tot live statistieken voor alle Eredivisiewedstrijden. KPN-klanten krijgen een verrijkte kijkervaring, ongeacht of ze een ESPN Compleet-abonnement hebben. De toegang tot live statistieken is eenvoudig en gebruiksvriendelijk via de KPN TV+ app voor mobiel.
KPN is al jaren hoofdsponsor van de Eredivisie. Niet alleen kijken voetbalfans bij KPN in het basispakket wedstrijden in de Eredivisie via het hoofdkanaal van ESPN, ze worden ook regelmatig uitgenodigd voor live wedstrijden. Daarnaast steunt KPN als partner van de KNVB het Nederlands voetbal in de volle breedte, van het amateurvoetbal tot Oranje en van de Leeuwinnen tot de KPN eDivisie.
-
Michiel van Zaane
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Kerst 2025: Feelgood met Disney en... 14-11-2025
- Plus vernieuwt merkbelofte en... 12-11-2025
- Karvan Cevitam, Hema en Somention... 06-11-2025
- Kinderpostzegels en KPN starten... 06-11-2025
- Marketeer Kya de Booij over Jack... 05-11-2025
- GPCM feestavond is vandaag: kom ook!30-10-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Waarom de échte strijd nog steeds op de winkelvloer wordt gewonnen
- Klaar voor Black Friday?
- De Future Shopper 2025 report: de belangrijkste shoppertrends die jij moet weten
- Van 'one sizes fits all' naar hyperpersonalisatie in e-mail
- Ben jij klaar voor Wero? De nieuwe Europese betaalmethode komt eraan
- The State of AI in Customer Experience 2025

