Rogier IJzermans over de grensoverschrijdende expansie van iFly Magazine (KLM)
- Content
- 12 nov 2013 @ 20:57
- Link
-
Robin Klaassen
oprichter, ondernemer, content strateeg
Totalspiel Authority media - AwardsMarketingcommunicatieDigitaal
- 12 nov 2013 @ 20:57
- Robin Klaassen
Op 21 november worden ze uitgereikt: de Grand Prix Customer Media 2013 Awards. De vakprijs voor de beste customer media van dit jaar. Tot aan die datum interviewen we wekelijks genomineerden over hun case. In deze derde aflevering duiken we in de wereld van digitale magazines, aan de hand van het grootste en succesvolste digitale magazine van Nederland: iFly Magazine van KLM.
Het magazine wordt inmiddels verspreid in over de hele wereld en trekt per editie honderdduizenden lezers. Het is daarom in het verleden al meerdere malen bekroond tijdens deze uitreiking. Rogier IJzermans van het verantwoordelijke bureau Born05 vertelt in 180 seconden waarom iFly ook dit jaar weer een award verdient.
-
Robin Klaassen
- Werkt bij: Totalspiel Authority media
- Functie: oprichter, ondernemer, content strateeg
- Website:http://www.totalspiel.com
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Stayokay speelt met vooroordelen in... 03-07-2025
- Decathlon viert zomerse klassiekers... 02-07-2025
- Fietsersbond lanceert campagne voor... 24-06-2025
- Libresse lanceert de Refresh Spot op... 19-06-2025
- ING steekt vrouwenvoetbal hart onder... 10-06-2025
- [column] Wachten als belevenis:... 10-06-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Zo speel je deze zomer in op de trends die jouw markt in 2025 domineren
- Los email feedback geautomatiseerd op en verhoog klanttevredenheid met AI
- Level up your marketing strategy with gamification
- Zo start je met reclame: zet in vijf stappen een effectieve campagne op
- Dè CMS gids voor marketeers