Naamgeving, merkstrategie en identity design Cero door D8

Naamgeving, merkstrategie en identity design Cero door D8
  • Design
  • 30 mrt 2021 @ 14:21
  • 16970 x gelezen
  • Link
  • Nanny Kuilboer
    Nanny Kuilboer

    redactie MarketingTribune
    BBP Media - MarketingTribune
  • Visual idLogo

Voor Cero - een internationaal zonne-energie-bedrijf van Green Investment Group - ontwikkelde D8 de naam, strategie, visuele identiteit en het logo.

Graham Sturt, creative director en partner D8 Amsterdam: ‘We creëerden een symbool dat de fundamentele elementen van het merkverhaal en de missie vertegenwoordigt. Het symbool maakt niet alleen deel uit van het logo, maar is ook een dynamische visuele troef die op zichzelf kan worden gebruikt als een individueel grafisch element.’

Nanny Kuilboer

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune Events

Whitepapers


  • MarketingTribune.nl/design biedt marketeers, communicatieprofessionals en designers nieuws, informatie en praktijkverhalen over en visies op design in het algemeen, maar richt zich met name op packaging-, corporate-, online- en product design.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken