Naamgeving, merkstrategie en identity design Cero door D8

  • Design
  • 30 mrt 2021 @ 14:21
  • Link
  • Nanny Kuilboer
    Nanny Kuilboer

    Redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • Visual idLogo

Voor Cero - een internationaal zonne-energie-bedrijf van Green Investment Group - ontwikkelde D8 de naam, strategie, visuele identiteit en het logo.

Graham Sturt, creative director en partner D8 Amsterdam: ‘We creëerden een symbool dat de fundamentele elementen van het merkverhaal en de missie vertegenwoordigt. Het symbool maakt niet alleen deel uit van het logo, maar is ook een dynamische visuele troef die op zichzelf kan worden gebruikt als een individueel grafisch element.’

Nanny Kuilboer

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
  • ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

Laatste Nieuws

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/design biedt marketeers, communicatieprofessionals en designers nieuws, informatie en praktijkverhalen over en visies op design in het algemeen, maar richt zich met name op packaging-, corporate-, online- en product design.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken