Nieuw logo voor jubileumseizoen Eredivisie door Dog and Pony
- Design
- 14 mei 2021 @ 08:16
- Link
-
Nanny Kuilboer
Redacteur
BBP Media - MarketingTribune - Logo
- 14 mei 2021 @ 08:16
- Nanny Kuilboer
Seizoen 2021-2022 bestaat de Eredivisie 65 jaar en het officiële logo voor dit jubileumjaar is van de hand van Dog and Pony.
Het huidige Eredivisielogo, in 2017 ontwikkeld door designbureau Dog and Pony, is aangepast naar een jubileumlogo. Pol van Haren, creative director designbureau Dog and Pony: ‘Met de gestileerde lauwerkrans en het woordbeeld letterlijk als een kroon op het beeldmerk, geven we het Eredivisielogo een feestelijke uitstraling zonder de iconische kwaliteit te verliezen. Met dit jubileumlogo verbinden we alle initiatieven die in dit bijzondere jaar gaan plaatsvinden.’
Op 2 september 2021 is het precies 65 jaar geleden dat de eerste speelronde in de Eredivisie gespeeld werd. Sindsdien kwamen er 54 (ex-) betaaldvoetbalclubs uit in de Eredivisie, goed voor 19.534 wedstrijden, 60.180 doelpunten, meer dan 2.000 gedragen tenues en 8 verschillende landskampioenen.
-
Nanny Kuilboer
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Zo speel je deze zomer in op de trends die jouw markt in 2025 domineren
- Los email feedback geautomatiseerd op en verhoog klanttevredenheid met AI
- Level up your marketing strategy with gamification
- Zo start je met reclame: zet in vijf stappen een effectieve campagne op
- Dè CMS gids voor marketeers