Kruidvat haakt in op #raamvisite voor jonge ouders
- Food-en-retail
- 22 apr 2020 @ 13:39
- Link
-
Peter van Woensel Kooy
senior redacteur, merk-expert
MarketingTribune - MarketingFood
- 22 apr 2020 @ 13:39
- Peter van Woensel Kooy
Kruidvat haakt met haar nieuwe online campagne ‘Kruidvat Luiertaart’ in op #raamvisite en geeft zo aanstaande en kersverse jonge ouders in coronatijd een steuntje in de rug.
U las hier al over het postieve #raamvisite-initiatief in -tijdelijk- veranderde tijden.
Veel jonge stellen beleven onzekere tijden en maken zich zorgen over de bevalling en de gezondheid van hun baby. Dat is reden voor Kruidvat om hen extra in het zonnetje te zetten. De video die als onderdeel van de campagne sinds vrijdag wordt verspreid via Facebook, Instagram en YouTube heeft inmiddels al een organisch bereik van ruim 400 duizend views. In het filmpje is te zien hoe een pas bevallen stel wordt verrast door hun twee beste vrienden voor een wel heel bijzondere (k)raamvisite.
In de video gaat Kruidvat op bezoek bij kersverse ouders met ‘De Kruidvat Luiertaart’. In gezelschap van twee van hun beste vrienden worden vader Romano en moeder Shawnee van baby Jaylinn thuis overvallen. Het stel is volledig overrompeld door de aaneenschakeling van verrassingen die hierop volgt. Zo delen hun dierbaren op een groot tv-scherm videoboodschappen met hen, waarin ze laten weten er helemaal voor het jonge gezin te zijn, ook al kunnen zij niet fysiek bij elkaar zijn. De (k)raamvisite wordt afgesloten met schenken van een enorme luiertaart en Kruidvat luiers, zodat de kersverse ouders zich dáárover in elk geval geen zorgen hoeven te maken.
'We beleven uitzonderlijke tijden en ook in deze periode wil Kruidvat er voor haar klanten zijn. Zo maken veel aanstaande en jonge ouders zich zorgen over de bevalling en over de kraamtijd. De geboorte van een kind is één van de meest bijzondere momenten in je leven, dat je het liefst samen met je familie en vrienden wil beleven. In deze verwarrende tijd is dat niet vanzelfsprekend en daarom willen wij deze stellen, maar óók hun familieleden en vrienden een hart onder de riem steken', vertelt Joke Ploeg, Campagne Manager van Kruidvat.
Zet ook andere jonge ouders in het zonnetje
Kruidvat roept iedereen op om bekenden die in een vergelijkbare situatie verkeren en een steuntje in de rug kunnen gebruiken, op te geven, zodat ook zij misschien wel worden verrast met een hele bijzondere Kruidvat Luiertaart Dit kunnen zij doen door zich aan te melden via: www.kruidvat.nl/luiertaart.
(PvWK)
Credits
De Kruidvat Luiertaart-campagne is in-house ontwikkeld in samenwerking met productiehuis Moonbird Amsterdam.
Opdrachtgever Kruidvat: Joke Ploeg, Ingeborg Ligteringen, Brenda Smith
Regisseur: Arend Andreae
Producent: Arend Andreae, Diana Pattiselanno
Productie: Irisch Wawer, Stef Stijnman
Camera: Naf Oortgijsen, Kevin Klawer
Geluid: Mike Keasberry
Montage: Rychto Lawalata
Ontwerper: David Gall
Over Kruidvat
'Kruidvat telt meer dan 1.230 winkels in Nederland, België en Frankrijk en is met ruim 15.000 medewerkers marktleider in de health- & beautymarkt. Kruidvat geeft invulling aan haar motto ‘Steeds verrassend, altijd voordelig’ door een ruime keuze te bieden uit een voordelig, gevarieerd en hoogwaardig aanbod health- & beautyartikelen, aangevuld met een uitgebreid en verrassend assortiment branchevreemde producten.'
(bron: A.S. Watson)
N.B.: MarketingTribune zolang als de coronacrisis duurt en u afgesneden bent van kantoor, nu gratis te downloaden! Met deze editie diepte-interview met Brenda Smith, cmo A.S. Watson / Kruidvat. Veel leesplezier en stay safe namens de redactie. Klik hier voor uw gratis exemplaar!
-
Peter van Woensel Kooy
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: senior redacteur, merk-expert
- Website:http://nl.linkedin.com/in/petervanwoenselkooy
- Profiel »
- Campagne Manager
- gebruiken
- Zwitsal
- Joke Ploeg
- Kruidvat Luiertaart
- bijzonder
- AS Watson
- bekende
- melden
- kruidvat.nl
- situatie
- #raamvisite
- corona
- jonge ouders
- luiertaart
- steuntje
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Laatste Nieuws
- RMD24 Retailmedia De kunst is de... 13-05-2024
- Verse groente en fruit centraal in... 13-05-2024
- Vakantiegangers zeer tevreden over... 13-05-2024
- Lilian Wanders-de Klerk van Mothr... 13-05-2024
- [marketeer 202] Pauline Barendregt -... 10-05-2024
- Conscious opent boutiquehotel in... 10-05-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing