Zeeman bedankt trouwe fans met jubileumcollectie

Zeeman bedankt trouwe fans met jubileumcollectie
  • Food-en-retail
  • 2 sep 2022 @ 09:17
  • Link
  • Ryan Baij
    Ryan Baij

    Allround Redacteur
    BBP Media
  • Inspiratie

Fans van Zeeman worden beloond met hun favoriete klassiekers. De retailer viert 12,5 jaar fancollectie met de terugkeer van enkele bijzondere actieproducten.

Het gaat om producten als de iconische gele boxer, badslipper, joggingpak of hoodie . Alle items komen in de opvallende geel blauwe kleuren of met het Zeeman logo groot afgebeeld. En Zeeman’s cultheld Koos (matroos) is speciaal voor dit feestje ook voor heel even terug op nieuwe sweaters, pyjama’s en dames sportondergoed. De items zijn te krijgen in de webshop.

Zeeman heeft met zijn producten en acties, denk bijvoorbeeld ook aan de trouwjurk, in de loop der jaren een fanbase opgebouwd. Door het creëeren van deze customer engagement heeft het bedrijf heeft ook het afgelopen jaar nog diverse marketingprijzen gewonnen, waaronder zilver bij de Esprix 2022, een SAN Accent en een gouden Effie in 2021.

Ryan Baij

Laatste reacties

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events

Partners:

Brand Builders
ChannelUp
Young Perfect

  • MarketingTribune.nl/food-en-retail is het toonaangevende informatieplatform voor en over retail in Nederland. Nieuws, meningen, achtergronden, trends op het gebied van detailhandel en e-commerce? Geen professional in retail kan zonder.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken