Zeeman bedankt trouwe fans met jubileumcollectie
- Food-en-retail
- 2 sep 2022 @ 09:17
- Link
-
Ryan Baij
Allround Redacteur
BBP Media - Inspiratie
- 2 sep 2022 @ 09:17
- Ryan Baij
Fans van Zeeman worden beloond met hun favoriete klassiekers. De retailer viert 12,5 jaar fancollectie met de terugkeer van enkele bijzondere actieproducten.
Het gaat om producten als de iconische gele boxer, badslipper, joggingpak of hoodie . Alle items komen in de opvallende geel blauwe kleuren of met het Zeeman logo groot afgebeeld. En Zeeman’s cultheld Koos (matroos) is speciaal voor dit feestje ook voor heel even terug op nieuwe sweaters, pyjama’s en dames sportondergoed. De items zijn te krijgen in de webshop.
Zeeman heeft met zijn producten en acties, denk bijvoorbeeld ook aan de trouwjurk, in de loop der jaren een fanbase opgebouwd. Door het creëeren van deze customer engagement heeft het bedrijf heeft ook het afgelopen jaar nog diverse marketingprijzen gewonnen, waaronder zilver bij de Esprix 2022, een SAN Accent en een gouden Effie in 2021.
-
Ryan Baij
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- Bol laat Sinterklaas en Kerstman samenwerken in nieuwe...
- [marketeer 235] Barbara van Schuppen - marketeer McArthurGlen...
- Albert Heijn viert komst Sint met nieuwe actie
- Action en Bol uitgeroepen tot 'beste retailers' bij ABN Amro...
- Bacardi en Coca-Cola lanceren kant-en-klare baco-cocktail
- Albert Heijn lanceert vernieuwde exclusieve verzorgingslijn Care
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Laatste Nieuws
- Hema zet duurzame beauty in de... 14-11-2025
- [marketeer 236] Angela Solkesz, Juve... 14-11-2025
- Action breidt Europees netwerk... 14-11-2025
- Albert Heijn viert komst Sint met... 13-11-2025
- Dille & Kamille lanceert... 13-11-2025
- Marketeer Mariëlle Rooswinkel: 'Meer... 13-11-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Waarom de échte strijd nog steeds op de winkelvloer wordt gewonnen
- Klaar voor Black Friday?
- De Future Shopper 2025 report: de belangrijkste shoppertrends die jij moet weten
- Van 'one sizes fits all' naar hyperpersonalisatie in e-mail
- Ben jij klaar voor Wero? De nieuwe Europese betaalmethode komt eraan
- The State of AI in Customer Experience 2025




