Zeeman zet hardwerkende helden in hoofdrol campagne
- Food-en-retail
- 6 sep 2021 @ 09:54
- Link
-
Ryan Baij
Allround Redacteur
BBP Media - InspiratieRetailVideo
- 6 sep 2021 @ 09:54
- Ryan Baij
Voor hun nieuwste campagne is Zeeman op zoek gegaan naar de stille krachten in onze samenleving: mensen die het échte werk doen.
Zeeman zet daarmee onder andere vissers, timmermannen, slopers, bouwers en lassers in het zonnetje. Alle beroepen worden uitgevoerd door zowel mannen als vrouwen. Een ode aan een groep mensen die gevaarlijk werken, zwaar werken, hard werken of ’s nachts werken. Helden die onmisbaar werk doen voor ons allemaal.
Deze no-nonsense aanpakkers doen volgens Zeeman niet aan fast-fashion. Ze kiezen jaar in jaar uit het liefst dezelfde werkkleding. Kleding die gewoon goed zit en tegen een stootje kan. Zeeman ziet dat hun basics steeds vaker ook bij hun favoriet is. Als echte workwear dus.
In de video op de website zie je Fernando, Marleen, Krijn en Liesbeth die in deze campagne aan het werk zijn.
-
Ryan Baij
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Laatste Nieuws
- Nieuwe commerciële strategie Jumbo... 03-07-2025
- Albert Heijn en franchisenemers... 02-07-2025
- Holie's introduceert de Sugar-Score02-07-2025
- Veggies First: van bijgerecht naar... 01-07-2025
- Praxis introduceert AI-hulp in app... 30-06-2025
- Dirk krijgt hoogste score in YouGov... 30-06-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Zo speel je deze zomer in op de trends die jouw markt in 2025 domineren
- Los email feedback geautomatiseerd op en verhoog klanttevredenheid met AI
- Level up your marketing strategy with gamification
- Zo start je met reclame: zet in vijf stappen een effectieve campagne op
- Dè CMS gids voor marketeers