Zeeman zet hardwerkende helden in hoofdrol campagne

Zeeman zet hardwerkende helden in hoofdrol campagne
  • Food-en-retail
  • 6 sep 2021 @ 09:54
  • Link
  • Ryan Baij
    Ryan Baij

    Allround Redacteur
    BBP Media
  • InspiratieRetailVideo

Voor hun nieuwste campagne is Zeeman op zoek gegaan naar de stille krachten in onze samenleving: mensen die het échte werk doen.

Zeeman zet daarmee onder andere vissers, timmermannen, slopers, bouwers en lassers in het zonnetje. Alle beroepen worden uitgevoerd door zowel mannen als vrouwen. Een ode aan een groep mensen die gevaarlijk werken, zwaar werken, hard werken of ’s nachts werken. Helden die onmisbaar werk doen voor ons allemaal.

Deze no-nonsense aanpakkers doen volgens Zeeman niet aan fast-fashion. Ze kiezen jaar in jaar uit het liefst dezelfde werkkleding. Kleding die gewoon goed zit en tegen een stootje kan. Zeeman ziet dat hun basics steeds vaker ook bij hun favoriet is. Als echte workwear dus.

In de video op de website zie je Fernando, Marleen, Krijn en Liesbeth die in deze campagne aan het werk zijn.

Ryan Baij

Laatste reacties

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

Partners:

Brand Builders
ChannelUp
Young Perfect

  • MarketingTribune.nl/food-en-retail is het toonaangevende informatieplatform voor en over retail in Nederland. Nieuws, meningen, achtergronden, trends op het gebied van detailhandel en e-commerce? Geen professional in retail kan zonder.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken