Zeeman zet hardwerkende helden in hoofdrol campagne
- Food-en-retail
- 6 sep 2021 @ 09:54
- Link
-
Ryan Baij
Allround Redacteur
BBP Media - InspiratieRetailVideo
- 6 sep 2021 @ 09:54
- Ryan Baij
Voor hun nieuwste campagne is Zeeman op zoek gegaan naar de stille krachten in onze samenleving: mensen die het échte werk doen.
Zeeman zet daarmee onder andere vissers, timmermannen, slopers, bouwers en lassers in het zonnetje. Alle beroepen worden uitgevoerd door zowel mannen als vrouwen. Een ode aan een groep mensen die gevaarlijk werken, zwaar werken, hard werken of ’s nachts werken. Helden die onmisbaar werk doen voor ons allemaal.
Deze no-nonsense aanpakkers doen volgens Zeeman niet aan fast-fashion. Ze kiezen jaar in jaar uit het liefst dezelfde werkkleding. Kleding die gewoon goed zit en tegen een stootje kan. Zeeman ziet dat hun basics steeds vaker ook bij hun favoriet is. Als echte workwear dus.
In de video op de website zie je Fernando, Marleen, Krijn en Liesbeth die in deze campagne aan het werk zijn.
-
Ryan Baij
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- Albert Heijn viert komst Sint met nieuwe actie
- Hema zet duurzame beauty in de spotlight met nieuwe make-uplijn
- [marketeer 236] Angela Solkesz, Juve Naturals: 'Mijn meest...
- Albert Heijn combineert kerst en goede doel
- Black Friday groeit uit tot Black November
- [column] Waarom authentiek zijn niet meer genoeg is
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Laatste Nieuws
- Sinterklaascampagne van Raak zoomt... 21-11-2025
- [marketeer 237] Patricia Douma -... 21-11-2025
- Disney heropent pop-up in Batavia... 20-11-2025
- 42 organisaties lanceren GroenGezond19-11-2025
- Hema zet duurzame beauty in de... 14-11-2025
- [marketeer 236] Angela Solkesz, Juve... 14-11-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Waarom de échte strijd nog steeds op de winkelvloer wordt gewonnen
- Klaar voor Black Friday?
- De Future Shopper 2025 report: de belangrijkste shoppertrends die jij moet weten
- Van 'one sizes fits all' naar hyperpersonalisatie in e-mail
- Ben jij klaar voor Wero? De nieuwe Europese betaalmethode komt eraan
- The State of AI in Customer Experience 2025




