Fabulosa lanceert bijzondere allesreinigers voor Kerstmis

- Food-en-retail
- 29 nov 2024 @ 08:00
- Link
-
Peter van Woensel Kooy
senior redacteur, merk-expert
MarketingTribune - Marketing
- 29 nov 2024 @ 08:00
- Peter van Woensel Kooy
Met een speciale kerstcollectie, alleen verkrijgbaar bij Action, wil schoonmaakmerk Fabulosa een feestelijke frisheid in huis brengen 'met warme, herkenbare geuren die de magie van de feestdagen nog langer laten duren'.
Fabulosa is in 2019 opgericht door vader en zoon Mike en James Sharpe en werd naar eigen zeggen een wereldwijde hit met meer dan 100 miljoen verkochte flessen. 'Cleanfluencers' op Instagram, TikTok en Facebook zijn volgens het merk fan en delen hun enthousiasme volop met hun volgers. 'Het merk combineert betaalbaarheid met luxe geuren en brengt een vleugje Britse flair naar huishoudens in Nederland en daarbuiten. Inmiddels ligt Fabulosa in 3000 winkels wereldwijd, van Europa tot Australië.' Nu wordt ingehaakt met kerstgeuren. De drie nieuwe varianten bij Action betreffen volgens de Fabulosa-marketeers:
- 'Perfect Pine – de frisse geur van een winterbos'
Perfect Pine neemt je mee naar het hart van een besneeuwd bos met zijn frisse en houtachtige tonen van dennen en ceder. Deze allesreiniger vangt de essentie van de winterse natuur en roept het gevoel op van een wandeling in de buitenlucht, omringd door majestueuze, met sneeuw bedekte bomen. Bij elke schoonmaakbeurt verspreidt Perfect Pine een verkwikkende frisheid die doet denken aan de pure en kristalheldere lucht van winterbossen, terwijl je vloeren en oppervlaktes grondig worden gereinigd. Ideaal om een natuurlijk, rustgevend tintje aan je interieur te geven. Deze geur brengt een gevoel van balans en kalmte – perfect om tot rust te komen tijdens de feestdagen. - 'Apfelstrudel, een zoete geur om van te watertanden'
Apfelstrudel is de perfecte geur om tijdens de kerstvakantie een warme en feestelijke sfeer in huis te creëren. Denk aan een zoet gebakje vers uit de oven, waarbij gekarameliseerde appel wordt gemengd met de kruidige warmte van kaneel. Iedere spray roept die gezellige momenten op van een zelfgemaakt dessert, terwijl de reiniger uw oppervlaktes vlekkeloos en geurig achterlaat. Geschikt voor elke kamer in huis. Apfelstrudel verwijdert vlekken en vuil en laat die herkenbare geur van de feestdagen achter. Verleng de magie van de kerstvakantie door na elke schoonmaakbeurt een heerlijke en gastvrije bubbel te creëren. - 'Fabulosa N°1, verfijnde elegantie'
Net als een haute-couture-parfum onthult geur N°1 een majestueus bloemenboeket: topnoten van ylang-ylang en aldehyden, een levendig hart van jasmijn, roos en lelie, alles gesublimeerd door een sensuele basis van muskus en vanillepoeder. Ieder moment wordt een unieke geurervaring, elke ruimte een toonbeeld van verfijning. Deze multi-oppervlaktereiniger in beperkte oplage verandert het interieur in een elegante en verfijnde plek en biedt een onberispelijke effectiviteit tegen vuil en vet. Met Fabulosa N°1 kan je een vleugje luxe toevoegen aan de kerstfestiviteiten en zorgen voor een onvergetelijke geur, lang na elk gebruik.
-
Peter van Woensel Kooy
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: senior redacteur, merk-expert
- Website:http://nl.linkedin.com/in/petervanwoenselkooy
- Profiel »
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Laatste Nieuws
- Sea Water en Flink brengen... 04-07-2025
- Wibra groeit stevig door met... 04-07-2025
- Nieuwe commerciële strategie Jumbo... 03-07-2025
- Albert Heijn en franchisenemers... 02-07-2025
- Holie's introduceert de Sugar-Score02-07-2025
- Veggies First: van bijgerecht naar... 01-07-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Zo speel je deze zomer in op de trends die jouw markt in 2025 domineren
- Los email feedback geautomatiseerd op en verhoog klanttevredenheid met AI
- Level up your marketing strategy with gamification
- Zo start je met reclame: zet in vijf stappen een effectieve campagne op
- Dè CMS gids voor marketeers