Fabulosa lanceert bijzondere allesreinigers voor Kerstmis

- Food-en-retail
- 29 nov 2024 @ 08:00
- Link
-
Peter van Woensel Kooy
senior redacteur, merk-expert
MarketingTribune - Marketing
- 29 nov 2024 @ 08:00
- Peter van Woensel Kooy
Met een speciale kerstcollectie, alleen verkrijgbaar bij Action, wil schoonmaakmerk Fabulosa een feestelijke frisheid in huis brengen 'met warme, herkenbare geuren die de magie van de feestdagen nog langer laten duren'.
Fabulosa is in 2019 opgericht door vader en zoon Mike en James Sharpe en werd naar eigen zeggen een wereldwijde hit met meer dan 100 miljoen verkochte flessen. 'Cleanfluencers' op Instagram, TikTok en Facebook zijn volgens het merk fan en delen hun enthousiasme volop met hun volgers. 'Het merk combineert betaalbaarheid met luxe geuren en brengt een vleugje Britse flair naar huishoudens in Nederland en daarbuiten. Inmiddels ligt Fabulosa in 3000 winkels wereldwijd, van Europa tot Australië.' Nu wordt ingehaakt met kerstgeuren. De drie nieuwe varianten bij Action betreffen volgens de Fabulosa-marketeers:
- 'Perfect Pine – de frisse geur van een winterbos'
Perfect Pine neemt je mee naar het hart van een besneeuwd bos met zijn frisse en houtachtige tonen van dennen en ceder. Deze allesreiniger vangt de essentie van de winterse natuur en roept het gevoel op van een wandeling in de buitenlucht, omringd door majestueuze, met sneeuw bedekte bomen. Bij elke schoonmaakbeurt verspreidt Perfect Pine een verkwikkende frisheid die doet denken aan de pure en kristalheldere lucht van winterbossen, terwijl je vloeren en oppervlaktes grondig worden gereinigd. Ideaal om een natuurlijk, rustgevend tintje aan je interieur te geven. Deze geur brengt een gevoel van balans en kalmte – perfect om tot rust te komen tijdens de feestdagen. - 'Apfelstrudel, een zoete geur om van te watertanden'
Apfelstrudel is de perfecte geur om tijdens de kerstvakantie een warme en feestelijke sfeer in huis te creëren. Denk aan een zoet gebakje vers uit de oven, waarbij gekarameliseerde appel wordt gemengd met de kruidige warmte van kaneel. Iedere spray roept die gezellige momenten op van een zelfgemaakt dessert, terwijl de reiniger uw oppervlaktes vlekkeloos en geurig achterlaat. Geschikt voor elke kamer in huis. Apfelstrudel verwijdert vlekken en vuil en laat die herkenbare geur van de feestdagen achter. Verleng de magie van de kerstvakantie door na elke schoonmaakbeurt een heerlijke en gastvrije bubbel te creëren. - 'Fabulosa N°1, verfijnde elegantie'
Net als een haute-couture-parfum onthult geur N°1 een majestueus bloemenboeket: topnoten van ylang-ylang en aldehyden, een levendig hart van jasmijn, roos en lelie, alles gesublimeerd door een sensuele basis van muskus en vanillepoeder. Ieder moment wordt een unieke geurervaring, elke ruimte een toonbeeld van verfijning. Deze multi-oppervlaktereiniger in beperkte oplage verandert het interieur in een elegante en verfijnde plek en biedt een onberispelijke effectiviteit tegen vuil en vet. Met Fabulosa N°1 kan je een vleugje luxe toevoegen aan de kerstfestiviteiten en zorgen voor een onvergetelijke geur, lang na elk gebruik.
-
Peter van Woensel Kooy
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: senior redacteur, merk-expert
- Website:http://nl.linkedin.com/in/petervanwoenselkooy
- Profiel »
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- Let It Rib viert spareribs zonder gene
- [column] Minder wijzen meer verbinden: duurzaam merkdenken in...
- Albert Heijn lanceert digitale keukenhulp Steijn
- Albert Heijn introduceert vernieuwd kant-en-klaar assortiment...
- [marketeer 223] Sophia Tienstra - founder LX Matten
- ‘Lipting’ geeft Lipton Ice Tea wereldwijd smoel
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Laatste Nieuws
- DJ ruilt hakken op beat in voor... 01-05-2025
- Hornbach stuurt speelgoedbox vol... 01-05-2025
- Loetje lanceert 'Gewoon lekker... 01-05-2025
- Quest en Ron Blaauw ontwerpen... 28-04-2025
- MediaMarkt lanceert eigen mobiel... 28-04-2025
- Hands Off kiest koe als boegbeeld in... 28-04-2025
MarketingTribune Events
- 15mei 2025
Retail Media Day
- 12jun 2025
NIMA Marketing Day
De nieuwste selectie whitepapers
- Qualifio marketingkalender 2025
- Bereik je klant via WhatsApp - nog vóór ze jou nodig hebben
- Building a Data Platform for Analytics & Activation
- 40 pagina's vol online groeikracht
- Alles wat je moet weten over Distributed Order Management