Mindshare werkt voor Ajax-sponsor Huawei

Mindshare werkt voor Ajax-sponsor Huawei
  • Media
  • 3 jun 2014 @ 00:01
  • Link
  • Redactie Media
    Redactie Media

    Redactie
    MarketingTribune
  • MediabureauPitchesMediastrategieVoetbal

De consumentendivisie van de kersverse Ajax-sponsor Huawei heeft Mindshare als haar mediabureau gekozen om vanaf heden de mediastrategie, -planning en inkoop te gaan verzorgen voor het merk. Aan de keuze ging een pitch met meerdere bureaus vooraf.

Ruud de Langen, CEO Mindshare: 'We zijn trots dat Huawei voor ons gekozen heeft. Het is een succesvolle groeier in een boeiende markt. We kijken er naar uit onze bijdrage aan verdere groei te kunnen leveren.'

Marc van den Helder, marketingmanager Consumer Business Group van Huawei: 'Met behulp van de juiste partners willen we de opmars van Huawei in Nederland verder uitbouwen om zo onze nummer 3 positie nog verder te verstevigen. We kijken uit naar een succesvolle samenwerking met Mindshare.'

Huawei gaat komend seizoen publicitair flink aan de weg timmeren in Nederland. Zo sloot het bedrijf een sponsordeal met voetbalkampioen Ajax. 

Mindshare, onderdeel van WPP, is een internationaal marketing- en mediabureau bestaande uit 115 vestigingen in 82 landen. Mindshare Nederland is opgericht in 1999 en heeft een gevarieerd klantenpakket bestaande uit internationale en lokale adverteerders. 

Redactie Media

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/media houdt je dagelijks op de hoogte van het laatste medianieuws, met actualiteiten, trends, achtergronden en opinies over zowel de mediakanalen zelf als de strategieën om als marketeer meer bereik te genereren.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken