Harper's Bazaar organiseert Women's Day Summit

Harper's Bazaar organiseert Women's Day Summit
  • Media
  • 19 feb 2019 @ 11:30
  • 11387 x gelezen
  • Link
  • Jeroen Mirck
    Jeroen Mirck

    Redacteur
    MarketingTribune
  • MaatschappijCrossmediaEvenementTijdschriften

Harper's Bazaar haakt met een eigen event in op Vrouwendag: de International Women's Day Summit op 6 maart 2019. Topspreeksters zijn Hendrikje Crebolder (Rijksmuseum), reisonderneemster Elske Doets en Kamervoorzitter Kadija Arib.

Twee dagen voor Internationale Vrouwendag organiseren Harper's Bazaar Network Academy en BrandedU dit evenement in De Hallen Studio's in Amsterdam. De dag is bedoeld om topvrouwen te inspireren zichzelf zichtbaar te maken, om zo hun carrière een boost te geven. Het wordt een dag vol interviews, paneldiscussies en ontmoetingen.

Topvrouwen niet zichtbaar genoeg

Volgens de Dutch Female Board Index van 2018 is het aantal vrouwelijke bestuurders vorig jaar gelijk gebleven ten opzichte van eerdere jaren. Harper's Bazaar organiseert de International Women´s Day Summit om de zichtbaarheid van (top)vrouwen te vergroten en het belang van vrouwen aan de top te onderstrepen. Thema's zijn onder meer grenzeloze ambitie, het beïnvloeden van perceptie, het trainen van je brein en het belang van authenticiteit.

International Women's Day Summit heeft de volgende sprekers vastgelegd:

  • Anika de Groot - Director Fundraising & Communications Dance4Life
  • Annelies Valk - Senior Global Brand Strategy Manager Vodafone
  • Dr. Yvonne Thompson CBE - Entrepreneur and author
  • Elske Doets - MD and Owner Jan Doets America Tours
  • Enny van de Velden - CCO van CCV Group B.V.
  • Eva Hukshorn - Strategy Advisor Re-Born
  • Hajir Hajji - Commercial Director Action
  • Heena Jethwa - Digital Workplace Services Leader IBM
  • Hendrikje Crebolder - Director Development & Media Rijksmuseum
  • Jackie Reardon - Author, entrepreneur, speaker and life coach
  • Khadija Arib - PvdA-Kamerlid
  • Laura Visco - Executive Creative Director 72andSunny

Miluska van 't Lam, hoofdredacteur van Harper's Bazaar: 'Wij willen vrouwen inspireren om zichzelf zichtbaar te maken. We zijn in Nederland opgegroeid met het adagio 'doe maar normaal, dan doe je al gek genoeg'. Het wordt tijd dat we daar afscheid van nemen. Investeer in je ontwikkeling, maar ook in je profilering. Denk vanuit je eigen kracht en neem andere vrouwen mee in je avontuur. De line-up van sprekers tijdens de summit is geweldig en diverser dan ooit.' 

Nancy Poleon, oprichter BrandedU: 'Bij ons staat sisterhood centraal: vrouwen die andere vrouwen supporten en verder helpen. De Network Academy doet dat door deze rolmodellen zichtbaar te maken en zo aan ambitieuze vrouwen te laten zien dat je de top wel degelijk kan bereiken.'

Harper's Bazaar Network Academy brengt in samenwerking met BrandedU intelligente en ambitieuze vrouwen bij elkaar die bewust met hun persoonlijke ontwikkeling en carrière bezig zijn, die waardevolle connecties willen maken, en nieuwe carrière-inzichten en inspiratie op willen doen.

Jeroen Mirck

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/media houdt je dagelijks op de hoogte van het laatste medianieuws, met actualiteiten, trends, achtergronden en opinies over zowel de mediakanalen zelf als de strategieën om als marketeer meer bereik te genereren.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken