Perroncollege wint outdoor-prijs in Dubai

Perroncollege wint outdoor-prijs in Dubai
  • Media
  • 3 mei 2019 @ 12:31
  • Link
  • Jeroen Mirck
    Jeroen Mirck

    Redacteur
    MarketingTribune
  • OutdoorReclameContentAwards

Exterion Media heeft een prijs gewonnen tijdens het jaarlijkse FEPE Gala Dinner in Dubai. De OOH-specialist nam namens Open Universiteit en mediabureau Zigt een award voor beste ‘Creative Digital Execution’ in ontvangst vanwege het project 'Perroncollege'.

‘Perroncollege’ is hiermee uitgeroepen tot beste creatieve Digital Out-of-Home uitvoering, die op speciale wijze gebruik van het medium heeft bewezen en daarbij zeer effectief en memorabel is gebleken.

Van 1 tot 3 mei 2019 vindt het Congres van de Internationale Out-of-Home Vereniging (FEPE) plaats in Dubai. Tijdens dit jaarlijkse evenement worden prijzen uitgereikt in de categorieën Rising Star, Lifetime Achievement, Leadership, Technical Innovation, Classic Creative en Digital Creative. Dit jaar werd het FEPE Congres voor de zestigste keer georganiseerd.

‘Perroncollege’ is tot stand gekomen in samenwerking met de Open Universiteit, ZIGT en Exterion Media. MarketingTribune schreef al eerder over dit project.

Jeroen Mirck

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/media houdt je dagelijks op de hoogte van het laatste medianieuws, met actualiteiten, trends, achtergronden en opinies over zowel de mediakanalen zelf als de strategieën om als marketeer meer bereik te genereren.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken