Carolien van 't Hek en Yvonne Prins leiden UM Nederland
- Media
- 1 okt 2019 @ 16:29
- Link
-
Jeroen Mirck
Redacteur
MarketingTribune - MediabureauPersonaliaStrategie
- 1 okt 2019 @ 16:29
- Jeroen Mirck
UM Nederland wordt vanaf heden geleid door Carolien van ’t Hek (CEO) en Yvonne Prins (managing partner). Het duo neemt het stokje over van Brego Keller die het mediabureau per direct verlaat.
Onno Seelen, COO van IPG Mediabrands: 'De veranderende markt vraagt om meer ondernemerschap, flexibiliteit en daadkracht. Mede daarom is er gekozen voor een bredere managementlaag. Zowel Carolien als Yvonne kennen een lange historie binnen het vak en hebben zich ontwikkeld tot uiterst sterke en ervaren professionals. Door beide persoonlijkheden op het hoogste niveau te combineren creëren we een uniek en zeer complementair team. Kortom, optimale synergie in te zetten voor UM en al haar klanten.'
Carolien van ’t Hek, de nieuwe CEO van UM Nederland: 'Ik kijk er enorm naar uit om UM samen met Yvonne de komende jaren verder te ontwikkelen. Vanuit onze propositie "Better Science, Better Art, Better Outcomes" willen we onze klanten blijven uitdagen hun marketing- en communicatie-oplossingen kritisch te benaderen en continu te verbeteren. Door de verantwoordelijkheid voor de business te delen, creëren we meer focus en snelheid om UM verder te laten groeien.'
Visie en commercie
De focus van Van 't Hek komt te liggen op commercie, operations en de overall eindverantwoordelijkheid. Haar managing partner Prins zal de strategische visie, productontwikkeling en het personeel onder haar hoede nemen.
UM Nederland laat weten Brego Keller te bedanken 'voor zijn inzet en bijdrage aan het succes van UM de afgelopen twee jaar. Bovendien wensen we hem veel succes met zijn volgende uitdaging.'
IPG Mediabrands is de mediaholding waar behalve UM ook de volgende bedrijven deel van uitmaken: Initiative, Reprise, Yune, bGenius, Cadreon, Magna, Orion, Rapport en Mediabrands Marketing Sciences.
-
Jeroen Mirck
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redacteur
- Website:http://www.jeroenmirck.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- KPN en S10 starten campagne tegen online buitensluiten Kom...
- De Telegraaf bereikt zakelijke topbeslissers
- Ook Prime Video brengt Premier League naar Nederland
- Onderzoek: Papieren folder blijft massaal gelezen in Nederland
- TV-reclamemarkt daalt met 8,1%
- [column] GenZ en de power van Cutenessmarketing
Laatste Nieuws
- FD zet roze kleur centraal in nieuwe... 15-09-2025
- KPN en S10 starten campagne tegen... 12-09-2025
- Donald Duck blijft populairste... 11-09-2025
- Ook Prime Video brengt Premier... 10-09-2025
- De Telegraaf bereikt zakelijke... 08-09-2025
- Onderzoek: Papieren folder blijft... 04-09-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Ontdek de kracht van merkactivatie
- Boost je omzet met deze top 10 marketing automations
- Boost engagement & retention with proven gamification strategies
- AI Alone won't save CX. Resolution will.
- Een bewust slanker technologielandschap
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- Retail transformeren voor de toekomst: gids voor Unified Commerce
- De basis voor omnichannel succes