Mediaborrel mondt uit in platform voor matchmaking
- Media
- 3 okt 2019 @ 16:49
- Link
-
Jeroen Mirck
Redacteur
MarketingTribune - MakersJournalistiekCommunityMedia
- 3 okt 2019 @ 16:49
- Jeroen Mirck
Mediaborrel Noord komt met een platform voor matchmaking, genaamd Match in Media. Opdrachtgevers en kandidaten kunnen elkaar hier vinden. Match in Media heeft een netwerk van ruim 13.000 mediaprofessionals.
Op Matchinmedia.com staan vacatures, kunnen kandidaten cv's uploaden en zelf op zoek naar een volgende match in de media. Het platform is ontstaan uit de succesvolle Facebook-community Mediaborrel Noord.
Peter Stutterheim, oprichter van zowel Mediaborrel Noord als Match in Media: 'Door mijn dagelijkse contact met de leden van de Facebook-groep, die zowel uit opdrachtgevers als werkzoekenden bestaat, ontstond de behoefte om vraag en aanbod dichter bij elkaar te brengen in één overzichtelijke tool. Als opdrachtgevers geen tijd of mankracht hebben om zelf de kandidaten te zoeken, kunnen wij die zoektocht ook bij hen uit handen nemen door een topselectie te maken van de beschikbare mediamensen. Ook kunnen mediabedrijven bij ons terecht voor recruitment-oplossingen op maat.'
-
Jeroen Mirck
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redacteur
- Website:http://www.jeroenmirck.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Nieuw retailmedia-format brengt... 31-10-2025
- Pink Ribbon benadrukt de kracht van... 28-10-2025
- Vandaag Inside en Krabbé winnen... 17-10-2025
- Charelle Akihary over de digitale... 16-10-2025
- DPG Media wil ‘nieuwskloof’ dichten14-10-2025
- Mediabedrijven vrezen forse klap... 13-10-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Waarom de échte strijd nog steeds op de winkelvloer wordt gewonnen
- Klaar voor Black Friday?
- De Future Shopper 2025 report: de belangrijkste shoppertrends die jij moet weten
- Van 'one sizes fits all' naar hyperpersonalisatie in e-mail
- Ben jij klaar voor Wero? De nieuwe Europese betaalmethode komt eraan
- The State of AI in Customer Experience 2025

