Hearst lanceert 'gouden' kortingscampagne
- Media
- 29 jun 2020 @ 12:17
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
redacteur
MarketingTribune - Tijdschriften
- 29 jun 2020 @ 12:17
- Sjaak Hoogkamer
Hearst Netherlands lanceert op 29 juni onder de noemer Pak deze zomer zelf goud een in huis geproduceerde zomercampagne.
De canpagne heeft een positieve insteek: nu het EK voetbal en de Olympische Spelen dit jaar niet doorgaan en de Tour de France waarschijnlijk pas eind augustus start, wordt ‘gouden korting’ gegeven op abonnementen van een groot aantal Hearst-titels.
De zomercampagne van Hearst bestaat naast een tv-commercial uit online video, radiocommercials, social advertising en printadvertenties.
‘We zijn er erg trots op dat deze campagne uit onze eigen koker gekomen is,’ zegt subscription manager Bob Krechting. ‘Vanuit een leeg Olympisch Stadion wordt door eindredacteur Rens Muller (zie foto boven) van Runner’s World en Bicycling verslag gedaan van een wedstrijd die er niet is. Met de kreet Pak deze zomer zelf goud wordt gerefereerd aan onze kortingsactie op abonnementen. Nu er geen sport is om op de voet te volgen, houdt men tijd over om ontspannen een tijdschrift te lezen. Zo hebben we van de nood een deugd gemaakt.’ Subscription marketeer Kari Kremer vult aan: ‘Oorspronkelijk was het plan om met onze abonneewerfcampagnes in te haken op een geweldige sportzomer. Toen de grote evenementen onverhoopt werden afgeblazen, werd een beroep gedaan op onze flexibiliteit en creativiteit.’
Tot het portfolio van Hearst Netherlands behoren onder meer titels als Quest, Runner’s World, National Geographic, JAN, Glamour en Quote.
foto campagne: Bastiaan Heus
hearst_commercial_vimeo from CTBFILMS on Vimeo.
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Ad Alliance breidt Total Video-innovaties verder uit met HBO...
- RTL AdAlliance benadrukt kracht van vertrouwde media
- Aanzienlijke stijging in positieve houding met de kracht van...
- [column] Welkom in het midfunnel tijdperk
- Short-form kan de basis vormen voor jouw nieuwe IP - zo werkt...
- NRC Vandaag voor derde jaar op rij beste 'Dagelijkse podcast'
Laatste Nieuws
- Short-form kan de basis vormen voor... 12-11-2025
- Aanzienlijke stijging in positieve... 10-11-2025
- RTL AdAlliance benadrukt kracht van... 07-11-2025
- NRC Vandaag voor derde jaar op rij... 06-11-2025
- Ad Alliance breidt Total... 03-11-2025
- Nieuw retailmedia-format brengt... 31-10-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Waarom de échte strijd nog steeds op de winkelvloer wordt gewonnen
- Klaar voor Black Friday?
- De Future Shopper 2025 report: de belangrijkste shoppertrends die jij moet weten
- Van 'one sizes fits all' naar hyperpersonalisatie in e-mail
- Ben jij klaar voor Wero? De nieuwe Europese betaalmethode komt eraan
- The State of AI in Customer Experience 2025

