Hearst lanceert 'gouden' kortingscampagne
- Media
- 29 jun 2020 @ 12:17
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
redacteur
MarketingTribune - Tijdschriften
- 29 jun 2020 @ 12:17
- Sjaak Hoogkamer
Hearst Netherlands lanceert op 29 juni onder de noemer Pak deze zomer zelf goud een in huis geproduceerde zomercampagne.
De canpagne heeft een positieve insteek: nu het EK voetbal en de Olympische Spelen dit jaar niet doorgaan en de Tour de France waarschijnlijk pas eind augustus start, wordt ‘gouden korting’ gegeven op abonnementen van een groot aantal Hearst-titels.
De zomercampagne van Hearst bestaat naast een tv-commercial uit online video, radiocommercials, social advertising en printadvertenties.
‘We zijn er erg trots op dat deze campagne uit onze eigen koker gekomen is,’ zegt subscription manager Bob Krechting. ‘Vanuit een leeg Olympisch Stadion wordt door eindredacteur Rens Muller (zie foto boven) van Runner’s World en Bicycling verslag gedaan van een wedstrijd die er niet is. Met de kreet Pak deze zomer zelf goud wordt gerefereerd aan onze kortingsactie op abonnementen. Nu er geen sport is om op de voet te volgen, houdt men tijd over om ontspannen een tijdschrift te lezen. Zo hebben we van de nood een deugd gemaakt.’ Subscription marketeer Kari Kremer vult aan: ‘Oorspronkelijk was het plan om met onze abonneewerfcampagnes in te haken op een geweldige sportzomer. Toen de grote evenementen onverhoopt werden afgeblazen, werd een beroep gedaan op onze flexibiliteit en creativiteit.’
Tot het portfolio van Hearst Netherlands behoren onder meer titels als Quest, Runner’s World, National Geographic, JAN, Glamour en Quote.
foto campagne: Bastiaan Heus
hearst_commercial_vimeo from CTBFILMS on Vimeo.
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Mediahuis geeft abonnees van 9... 04-07-2025
- BBC Studios leidt wereldwijd op... 04-07-2025
- ‘Je moet de groenten van HAK hebben’... 27-06-2025
- Nieuwe Unicef-campagne met Rihanna... 27-06-2025
- ACM akkoord met overname RTL... 27-06-2025
- Viaplay sluit zich aan bij Screenforce25-06-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Zo speel je deze zomer in op de trends die jouw markt in 2025 domineren
- Los email feedback geautomatiseerd op en verhoog klanttevredenheid met AI
- Level up your marketing strategy with gamification
- Zo start je met reclame: zet in vijf stappen een effectieve campagne op
- Dè CMS gids voor marketeers