Caroline Ammerlaan nieuwe CEO Talpa eCommerce
- Media
- 1 okt 2021 @ 12:01
- Link
-
Michiel van Zaane
Allround Redacteur
BBP Media - Geen tag
- 1 okt 2021 @ 12:01
- Michiel van Zaane
Per 1 november zal Caroline Ammerlaan aantreden als nieuwe CEO Talpa eCommerce. Ammerlaan is sinds 2018 werkzaam bij Talpa eCommerce in de rol van CFO/COO.
Zij brengt veel ervaring mee op het gebied van operatie en scale-ups. Samen met het eCommerce MT zal Caroline werken aan een nieuwe verdeling van verantwoordelijkheden. Ook neemt zij plaats in de directie van Talpa Network. Zij volgt hiermee Joost Brakel op, die is gevraagd om samen met Melissa Smit full-time de voorbereiding van voorgenomen fusie tussen RTL Nederland en Talpa Network vorm te geven.
Joost Brakel: ‘Toen mij werd gevraagd de voorgenomen fusie tussen RTL Nederland en Talpa Network vorm te geven hoefde ik niet lang na te denken, omdat ik van mening ben dat dit een kans is die niet vaak voorbij komt. Tegelijkertijd is het jammer om na 2 jaar alweer het stokje te moeten overdragen bij Talpa eCommerce, een prachtig bedrijf waar we met allerlei gave initiatieven bezig zijn. Ik ben ervan overtuigd dat deze bij Caroline goed geborgd zijn.’
Caroline Ammerlaan: ‘Ik ben verheugd met deze benoeming en dankbaar voor het vertrouwen dat daarmee in mij is gesteld. Talpa eCommerce is altijd volop in beweging en op zoek naar slimme en innovatieve oplossingen voor nieuwe uitdagingen. Ik kijk ernaar uit om vanuit deze nieuwe rol samen met onze collega’s en partners deze business verder uit te bouwen. De afgelopen 2 jaar heb ik heel fijn met Joost samengewerkt en ik wens hem veel succes met zijn nieuwe rol.’
-
Michiel van Zaane
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Vandaag Inside en Krabbé winnen... 17-10-2025
- Charelle Akihary over de digitale... 16-10-2025
- DPG Media wil ‘nieuwskloof’ dichten14-10-2025
- Mediabedrijven vrezen forse klap... 13-10-2025
- Onderzoek PepsiCo bevestigt... 10-10-2025
- Avant Garde opnieuw gelanceerd als... 10-10-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Waarom de échte strijd nog steeds op de winkelvloer wordt gewonnen
- Klaar voor Black Friday?
- De Future Shopper 2025 report: de belangrijkste shoppertrends die jij moet weten
- Van 'one sizes fits all' naar hyperpersonalisatie in e-mail
- Ben jij klaar voor Wero? De nieuwe Europese betaalmethode komt eraan
- The State of AI in Customer Experience 2025

