Weekaabaal app voor Oranjefans
- Online
- 27 jun 2014 @ 15:46
- Link
-
Redactie Online
Redactie
MarketingTribune - PromotieApps
- 27 jun 2014 @ 15:46
- Redactie Online
In het hele Oranjecircus rondom het WK 2014 zijn er volgens bureau Social Developers opvallend weinig echt amusante mobiele toepassingen. Apps waar supporters wat aan hebben. Afgelopen week lanceerde het daarom de Weekaabaal app: een gratis app waarmee iedereen Oranje kan steunen door middel van de eigen smartphone.
Kies een geluid (gebrul van een leeuw, de bekende toeter of het geschreeuwde ‘HOLLAND!’) en schud de telefoon. Hoe harder men schudt, hoe harder het gekozen geluid klinkt. Natuurlijk een opvallende gebeurtenis als een groep WK-kijkers tegelijk het gebrul van een leeuw voortbrengt. De app is voor Android te downloaden en voor de iPhone.
Bas van Hemert van Social Developers: 'Door het naderende WK kregen wij voetbalkriebels en bedachten dat we hier iets mee moesten doen. Wij kwamen al snel op het idee om iets met schudden en geluid te doen. Wij hebben toen in een razend tempo een geluidsstudio geregeld om daar wat leuke geluiden op te nemen. Na snel design en accuut programeerwerk was de app geboren. Het hele proces heeft ons drie dagen gekost, van het bedenken tot het idee tot het publishen in de appstores. Voor android was hij daarna gelijk beschikbaar, voor de iPhone en iPad kostte het wat extra tijd. En nu zitten we trots schuddend met onze telefoons op de bank, hopende op een mooie overwinning!'.
-
Redactie Online
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/online/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- TikTok bereikt 200 miljoen Europese gebruikers en vergroot...
- NS Stations lanceert game met kortingsacties voor reizigers
- Kaart wint van appje bij verjaardagen
- KLM bereikt 6,3 miljoen klanten met Airmail
- [column] Human Intelligence als gamechanger in een AI-tijdperk
- Etos viert 100.000 volgers met luierdonatie
Laatste Nieuws
- KLM bereikt 6,3 miljoen klanten met... 13-09-2025
- Kaart wint van appje bij verjaardagen12-09-2025
- NS Stations lanceert game met... 08-09-2025
- TikTok bereikt 200 miljoen Europese... 05-09-2025
- Etos viert 100.000 volgers met... 29-08-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Ontdek de kracht van merkactivatie
- Boost je omzet met deze top 10 marketing automations
- Boost engagement & retention with proven gamification strategies
- AI Alone won't save CX. Resolution will.
- Een bewust slanker technologielandschap
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- Retail transformeren voor de toekomst: gids voor Unified Commerce
- De basis voor omnichannel succes