Weekaabaal app voor Oranjefans
- Online
- 27 jun 2014 @ 15:46
- Link
-
Redactie Online
Redactie
MarketingTribune - PromotieApps
- 27 jun 2014 @ 15:46
- Redactie Online
In het hele Oranjecircus rondom het WK 2014 zijn er volgens bureau Social Developers opvallend weinig echt amusante mobiele toepassingen. Apps waar supporters wat aan hebben. Afgelopen week lanceerde het daarom de Weekaabaal app: een gratis app waarmee iedereen Oranje kan steunen door middel van de eigen smartphone.
Kies een geluid (gebrul van een leeuw, de bekende toeter of het geschreeuwde ‘HOLLAND!’) en schud de telefoon. Hoe harder men schudt, hoe harder het gekozen geluid klinkt. Natuurlijk een opvallende gebeurtenis als een groep WK-kijkers tegelijk het gebrul van een leeuw voortbrengt. De app is voor Android te downloaden en voor de iPhone.
Bas van Hemert van Social Developers: 'Door het naderende WK kregen wij voetbalkriebels en bedachten dat we hier iets mee moesten doen. Wij kwamen al snel op het idee om iets met schudden en geluid te doen. Wij hebben toen in een razend tempo een geluidsstudio geregeld om daar wat leuke geluiden op te nemen. Na snel design en accuut programeerwerk was de app geboren. Het hele proces heeft ons drie dagen gekost, van het bedenken tot het idee tot het publishen in de appstores. Voor android was hij daarna gelijk beschikbaar, voor de iPhone en iPad kostte het wat extra tijd. En nu zitten we trots schuddend met onze telefoons op de bank, hopende op een mooie overwinning!'.
-
Redactie Online
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/online/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- OBA lanceert nieuw digitaal huis voor Amsterdammers
- Humor en gedragspsychologie tegen cybercrime
- Adobe lanceert tool voor merkzichtbaarheid in AI-zoekverkeer
- BMW zoekt monteurs via Reddit en fora
- Thuiswinkel.org lanceert campagne voor veilig online shoppen
- Prime Video lanceert The Moderators met Qucee en Yordi
Laatste Nieuws
- Prime Video lanceert The Moderators... 22-10-2025
- Thuiswinkel.org lanceert campagne... 21-10-2025
- OBA lanceert nieuw digitaal huis... 17-10-2025
- BMW zoekt monteurs via Reddit en fora15-10-2025
- Humor en gedragspsychologie tegen... 15-10-2025
- Adobe lanceert tool voor... 15-10-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Waarom de échte strijd nog steeds op de winkelvloer wordt gewonnen
- Klaar voor Black Friday?
- De Future Shopper 2025 report: de belangrijkste shoppertrends die jij moet weten
- Van 'one sizes fits all' naar hyperpersonalisatie in e-mail
- Ben jij klaar voor Wero? De nieuwe Europese betaalmethode komt eraan
- The State of AI in Customer Experience 2025

