Digital Dinner haalt internationale creatieven naar Amsterdam
- Online
- 8 nov 2018 @ 11:17
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - InteractieEvenement
- 8 nov 2018 @ 11:17
- Lucas Boon
Op dinsdag 27 november vindt de zevende editie van Digital Dinner Amsterdam plaats. Het thema dit jaar: tech en wetenschap verleggen de grenzen van design. Internationale creatieven van Tellart, Random Studio en TeamLab zullen acte de présence geven.
Kazumasa Nonaka, Philip Schütte en Paul Skinner van de genoemde bureaus vertellen tijdens het diner over hun uitdagingen en inspiratiebronnen.
Digital Dinner Amsterdam vindt plaats op 27 november in restaurant Baut. De organisatie spreekt van 'de nieuwe creatieve hotspot van Amsterdam'. Er is ruimte voor 120 creatieven, design directors en strategenn. Ga hier naartoe voor meer informatie.
Over de aanwezige bureaus:
TeamLab, Japans kunstcollectief, heeft als ambitieuze missie om hele steden te veranderen in uitgestrekte, interactieve kunstwerken. In dit collectief van ingenieurs tot kunstenaars, van wiskundigen, software ontwikkelaars tot architecten, komen kunst, wetenschap, tech en natuur samen.
Random Studio, een experience design studio, die werkt voor modelabels als Raf Simons, Chanel en Hermès, staat bekend om zijn eigenzinnigheid en projecten die variëren van digitale campagnes tot interactieve installaties. Kunst is altijd een grote inspiratiebron geweest.
Tellart, een afkorting van ‘The Art of Storytelling’, is een internationale ontwerpstudio die interactieve installaties, immersive spaces en digitale ervaringen creëert voor merken, musea en multinationals. Hun werk wordt vaak bestempeld als ‘design fiction’.
De avond wordt gehost door Made.For.Digital, Pop The Campaign & Superhero Cheescake. Raad van Advies: Alain Dujardin, Bert Hagedoorn, Daniel Sytsma, Henk Haaima & Niels van Esch.
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- AH wint Greatest TikTok tijdens Ad Awards
- Hoe Moneybird emotie boven product kiest in nieuwe campagne...
- KPN introduceert App de Sint AI gestuurde Sinterklaaservaring...
- [onderzoek] Ruim helft jongeren herkent AI-content moeilijk
- [column] Marketingfacts Focus #10
- Petersen presenteert boek AI-creativiteit voor profs
Laatste Nieuws
- KPN introduceert App de Sint AI... 21-11-2025
- Petersen presenteert boek... 20-11-2025
- MondoMarketing bekroond tot beste... 19-11-2025
- AH wint Greatest TikTok tijdens Ad... 19-11-2025
- Identity Games kiest voor speelse... 18-11-2025
- [onderzoek] Ruim helft jongeren... 17-11-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Commerce media: van klikken naar connecties
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- AI SEO: hoe word je gevonden als je klanten ChatGPT gebruiken in plaats van alleen Google?
- Wil je je magazijn slimmer organiseren en klaarstomen voor groei, maar weet je niet waar je moet beginnen?
- The State of AI in Customer Experience 2025

