Dekbed-Discounter lanceert WoonQ
- Online
- 22 jan 2020 @ 12:22
- Link
-
Redactie Bureaus
Redactie
MarketingTribune - E-commerceRetail
- 22 jan 2020 @ 12:22
- Redactie Bureaus
Dekbed-Discounter.nl (webshop in beddengoed) breidt uit met woonwebwinkel WoonQ.nl (niet te verwarren met FonQ). Het bedrijf hoopt hiermee de woonbranche ‘te transformeren’.
Dekbed-Discounter.nl realiseerde in 2019 naar eigen zeggen een omzet van ruim 100 miljoen euro. Niels Verwij (CEO) laat weten: 'Nu we marktleider zijn in de slaapbranche, breiden we uit naar de woonbranche. WoonQ.nl is opgericht met dezelfde visie als die van ons: qua service, kwaliteit en prijs zitten we beiden in het middensegment.'
Nieuwe samenwerkingen sluit Verwij niet uit. 'WoonQ.nl geeft ons meer ruimte voor producten die deels al in het portfolio zitten. Het assortiment is modern en heeft een goede prijs-kwaliteitverhouding.'
Foto: Maurice Rustwat (WoonQ, links) en Niels Verwij.
-
Redactie Bureaus
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/bureaus/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- KLM bereikt 6,3 miljoen klanten met... 13-09-2025
- Kaart wint van appje bij verjaardagen12-09-2025
- NS Stations lanceert game met... 08-09-2025
- TikTok bereikt 200 miljoen Europese... 05-09-2025
- Etos viert 100.000 volgers met... 29-08-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Ontdek de kracht van merkactivatie
- Boost je omzet met deze top 10 marketing automations
- Boost engagement & retention with proven gamification strategies
- AI Alone won't save CX. Resolution will.
- Een bewust slanker technologielandschap
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- Retail transformeren voor de toekomst: gids voor Unified Commerce
- De basis voor omnichannel succes