Apple TV gebruikt muziek met Nederlands tintje in wereldwijde campagne

- Online
- 16 mei 2023 @ 08:12
- Link
-
Michiel van Zaane
Allround Redacteur
BBP Media - Geen tag
- 16 mei 2023 @ 08:12
- Michiel van Zaane
Sunnery James & Ryan Marciano hebben de handen ineengeslagen met het Amerikaanse duo Sofi Tukker voor hun nieuwe single 'Trompa'. Dit nummer wordt gebruikt in de campagne voor Apple TV's Season Pass voor de Major League Soccer.
Major League Soccer is de hoogste Amerikaanse voetbalcompetitie, te streamen op het platform van Apple TV. De 30 seconden durende commercial werd op zaterdag 13 mei wereldwijd gelanceerd, de single en bijbehorende muziekvideo komen op vrijdag 19 mei uit via Armada Music.
‘Trompa’ is bedoeld als zomer anthem dat de nationale saamhorigheid van Major League Soccer weer moet geven. Het nummer beleefde zijn primeur tijdens een live-optreden op Coachella door Sofi Tukker en werd al gedraaid door Sunnery James & Ryan Marciano op enkele van 's werelds grootste podia, waaronder Tomorrowland en Mysteryland. In de Apple TV x Major League Soccer advertentie worden fans meegesleept door de groove van Sofi tukker en de kenmerkende sound van Sunnery James & Ryan Marciano.
-
Michiel van Zaane
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Apple lanceert Vision Pro05-06-2023
- Pega lanceert GenAI met 20 nieuwe... 31-05-2023
- [onderzoek] Vijf jaar AVG: balans... 25-05-2023
- Apple TV gebruikt muziek met... 16-05-2023
- 2,2 miljoen Nederlanders slachtoffer... 11-05-2023
- Nederlandse bestedingen digital... 09-05-2023
MarketingTribune Events
- 15jun 2023
NIMA Marketing Day
- 19sep 2023
CrossBorder Event
- 5okt 2023
CustomerFirst Congres