Apple TV gebruikt muziek met Nederlands tintje in wereldwijde campagne

Apple TV gebruikt muziek met Nederlands tintje in wereldwijde campagne
  • Online
  • 16 mei 2023 @ 08:12
  • Link
  • Michiel van Zaane
    Michiel van Zaane

    Allround Redacteur
    BBP Media
  • Geen tag

Sunnery James & Ryan Marciano hebben de handen ineengeslagen met het Amerikaanse duo Sofi Tukker voor hun nieuwe single 'Trompa'. Dit nummer wordt gebruikt in de campagne voor Apple TV's Season Pass voor de Major League Soccer.

Major League Soccer is de hoogste Amerikaanse voetbalcompetitie, te streamen op het platform van Apple TV. De 30 seconden durende commercial werd op zaterdag 13 mei wereldwijd gelanceerd, de single en bijbehorende muziekvideo komen op vrijdag 19 mei uit via Armada Music.

‘Trompa’ is bedoeld als zomer anthem dat de nationale saamhorigheid van Major League Soccer weer moet geven. Het nummer beleefde zijn primeur tijdens een live-optreden op Coachella door Sofi Tukker en werd al gedraaid door Sunnery James & Ryan Marciano op enkele van 's werelds grootste podia, waaronder Tomorrowland en Mysteryland. In de Apple TV x Major League Soccer advertentie worden fans meegesleept door de groove van Sofi tukker en de kenmerkende sound van Sunnery James & Ryan Marciano.

De commercial is hier te zien.

Michiel van Zaane

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert


  • MarketingTribune.nl/online bericht over de actuele stand van zaken over het online in contact komen met en verleiden van de klant, met specifieke aandacht voor onder meer e-commerce, online advertising en social media.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken