Geen Beats-koptelefoons voor spelers tijdens WK voetbal
- Sponsoring
- 19 jun 2014 @ 10:11
- Link
-
Redactie Sponsoring
Redactie
MarketingTribune - WK VoetbalSportmarketingSponsoring
- 19 jun 2014 @ 10:11
- Redactie Sponsoring
Voetballers mogen tijdens het WK voetbal geen Beats-koptelefoons dragen wanneer zij in het stadion zijn voor wedstrijden of media-evenementen. Op die momenten mogen spelers alleen gezien worden met apparatuur van official sponsor Sony.
Beats maakte een zeer gewaarde reclame van enkele voetbalsterren vlak voor een wedstrijd. Ook tijdens het WK worden de koptelefoons nog volop gedragen. Neymar stapte met een Beats-koptelefoon om zijn nek uit de bus voorafgaand aan de laatste training voor de wedstrijd van Brazilië tegen Mexico, schrijft Reuters.
Sony heeft alle spelers op het WK een koptelefoon gegeven, maar deze zijn nog nauwelijks gespot.
Beats, dat kort geleden door Apple werd overgenomen, staat bekend om zijn guerrilla-marketing. Tijdens de Olympische Spelen in Londen twee jaar geleden stuurde het duizenden koptelefoons naar bekende sporters, onder wie het Amerikaans basketbalteam en de complete Britse afvaardiging. De Spelen worden gesponsord door Panasonic.
-
Redactie Sponsoring
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/sponsoring/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Vebego sponsort curling richting... 29-09-2025
- Jumbo Sports nieuwe partner Tulp... 16-09-2025
- Hera United trapt af met top... 10-09-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Ontdek de kracht van merkactivatie
- Boost je omzet met deze top 10 marketing automations
- Boost engagement & retention with proven gamification strategies
- AI Alone won't save CX. Resolution will.
- Een bewust slanker technologielandschap
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- Retail transformeren voor de toekomst: gids voor Unified Commerce
- De basis voor omnichannel succes