EW lanceert verkiezingscampagne 'Zuurstof tot nadenken'

- Bureaus
- 29 sep 2025 @ 15:00
- Link
-
Peter van Woensel Kooy
senior redacteur, merk-expert
MarketingTribune - Geen tag
- 29 sep 2025 @ 15:00
- Peter van Woensel Kooy
Nu politieke polarisatie en misinformatie de publieke discussie bedreigen, lanceert nieuws- en opiniemedium EW een omvangrijke campagne waarbij het belang van betrouwbare informatie in aanloop naar de komende verkiezingen centraal staat. Pay off: 'zuurstof tot nadenken'.
De campagne is bedacht, ontwikkeld en geproduceerd door het creatief en strategisch bureau Here.
'Belangrijke keuzes vragen om betrouwbare informatie. Zeker in verkiezingstijd', licht hoofdredacteur EW, Hella Hueck toe. 'Met onafhankelijke journalistiek, eigen onderzoek en scherpe duiding willen wij onze lezers helpen om hun eigen keuzes te maken. Stemmen is ten slotte het feest van de democratie.'
Bekijk de bijbehorende korte film hier:
Actief deelnemen
'Met de campagne geven we opnieuw invulling aan de merkbelofte van EW: zuurstof tot nadenken', vult creative director Here, John de Vries aan. 'Het debat in allerlei media kan behoorlijk verstikkend zijn. De rol van onafhankelijke journalistiek is nog nooit zo belangrijk geweest. Om kiezers te voorzien van duiding, visie en inzichten om hun denken te scherpen voor het maken van een weloverwogen keuze in het stemhokje op 29 oktober 2025. EW roept dan ook iedereen op om actief deel te nemen aan de democratie en hun stem te laten horen.'
De campagne is te zien en te horen in online, radio, outdoor en TV.
-
Peter van Woensel Kooy
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: senior redacteur, merk-expert
- Website:http://nl.linkedin.com/in/petervanwoenselkooy
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Kansspelautoriteit waarschuwt jongeren met nieuwe campagne
- Dentsu Creative Amsterdam viert 20 jarig jubileum
- Ra*w en One:Nil dagen creatief talent uit met Ajax-pitch
- Campagne ‘Blijf in beeld’ richt zich op smartphonekinderen
- Refurbed met Counter in zee
- Univé lanceert zakelijke campagne rond menselijk contact
Laatste Nieuws
- EW lanceert verkiezingscampagne... 29-09-2025
- Inholland kiest Dentsu voor... 29-09-2025
- NIO herdefinieert de autowereld door... 26-09-2025
- ‘Liever één keer te vaak dan te laat’26-09-2025
- ‘Waarom bedrijven tegenwoordig bij... 25-09-2025
- Vernieuwd Stoptober betrekt omgeving... 25-09-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Ontdek de kracht van merkactivatie
- Boost je omzet met deze top 10 marketing automations
- Boost engagement & retention with proven gamification strategies
- AI Alone won't save CX. Resolution will.
- Een bewust slanker technologielandschap
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- Retail transformeren voor de toekomst: gids voor Unified Commerce
- De basis voor omnichannel succes