LottoNL-Jumbo verlengt samenwerking met Pioneer
- Sponsoring
- 16 feb 2015 @ 09:56
- Link
-
Redactie Sponsoring
Redactie
MarketingTribune - SponsoringSportSportmarketing
- 16 feb 2015 @ 09:56
- Redactie Sponsoring
Team LottoNL-Jumbo heeft het sponsorcontract met Pioneer verlengd. Pioneer blijft het team voorzien van haar geavanceerde vermogensmeters, die zijn ontwikkeld in een nauwe samenwerking met het wielerteam en de atleten de mogelijkheid geeft om hun techniek en vermogen te perfectioneren. Daarnaast maken ook de schaatsers gebruik van Pioneer’s vermogensmeters.
Richard Plugge, directeur wielerploeg LottoNL-Jumbo: 'Team LottoNL-Jumbo is een van de meest innovatieve sportorganisaties van Nederland. De samenwerking met Pioneer is een mooi voorbeeld. Pioneer was al sponsor van het wielerteam, maar ook de schaatsers rijden nu met de door Pioneer en het wielerteam ontwikkelde vermogensmeter. Na twee jaar intensief samenwerken is er een heel mooi product beschikbaar dat ook door andere teams ingezet wordt.'
'Het gehele Pro Cycling team van Lotto Jumbo heeft een vitale rol gespeeld in de ontwikkeling en verbetering van ons geavanceerde Pioneer trapmonitorsysteem. We hebben er samen hard aan gewerkt om een innovatief fiets product voor atleten die willen presteren te ontwikkelen. Ons systeem heeft zichzelf als een waardevolle aanwinst voor de trainingsfase bewezen, evenals bij het analyseren van wedstrijden. Deze samenwerking is een klassiek voorbeeld van hoe de sport- en de zakenwereld de handen ineenslaan om elkaar te versterken,' aldus Roel Schoondermark, Cycling Business Manager Pioneer Europe.
Ook Team Giant-Alpecin en de door Rabobank gesponsorde vrouwenwielerploeg maken gebruik van Pioneer.
-
Redactie Sponsoring
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/sponsoring/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Amazon verlengt sponsoring Uefa... 24-07-2025
- Sport, muziek en cultuur in het Rabo... 15-07-2025
- Nike's Oranje Fatalis-campagne voor... 09-07-2025
- Rabobank Utrecht nieuwe partner... 04-07-2025
- Evian kiest Carlos Alcaraz als nieuw... 27-06-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Zo speel je deze zomer in op de trends die jouw markt in 2025 domineren
- Los email feedback geautomatiseerd op en verhoog klanttevredenheid met AI
- Level up your marketing strategy with gamification
- Zo start je met reclame: zet in vijf stappen een effectieve campagne op
- Dè CMS gids voor marketeers