KPN launching partner van Linda.tv

KPN launching partner van Linda.tv
  • Sponsoring
  • 26 okt 2015 @ 16:15
  • 12033 x gelezen
  • Link
  • Redactie Sponsoring
    Redactie Sponsoring

    Redactie
    MarketingTribune
  • SponsoringMedia

Linda lanceert Linda.tv, de nieuwste loot aan het mediumimperium van Linda de Mol. Via een video-app kunnen abonnees voor 3,50 euro per maand een selectie tv-fragmenten, YouTube-filmpjes en eigen videoproducties zien. Dankzij launching partner KPN is gebruik van de app tot eind dit jaar gratis.

Linda.tv is – volgens Linda – het nieuwe tv-kijken: elke dag het beste van YouTube, dé tv-fragmenten die je gezien moet hebben en unieke LINDA.tv-videoproducties. Vlogs van Halina Reijn, een vragenrubriek met Martin Moreiro, Arie Boomsma die sterren laat zweten en nog veel meer. Dus: video’s snacken waar en wanneer je maar wilt, of je nu achter je desktop zit of op je mobiel.

Voor KPN sluit de samenwerking met Linda.tv aan bij de strategie om daar te gaan waar de klant is. Het zoekt daarbij samenwerkingen met partijen die die klant bedienen. Zo werkt KPN voor Goalalert samen met de Eredivisie, leidt de samenwerking met onder meer Spotify tot Music State en is net de met RTL4 en Talpa opgezette dansshow DanceDanceDance afgelopen.

Coen Olde Olthof, senior vicepresident Marketing & Online bij KPN: 'We laten bijvorobeeld het Linda-team op geheel eigen wijze een video maken waarin een bepaalde technologie wordt uitgelegd. Linda maakt daar een heel ander vlog van, dan wij ooit zouden hebben gedaan. Dat iets wat KPN nooit had kunnen doen, en nooit had moeten willen doen. Als bedrijf moet je dicht bij de kern blijven, en vanuit je kracht de technologie de samenwerking opzoeken, dat is leuk voor onze klanten zo blijf je geloofwaardig.' 

Redactie Sponsoring

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/sponsoring biedt essentiële achtergrondinformatie over de Nederlandse sponsorindustrie. Voor decisionmakers, zowel in het bedrijfsleven als bij organisaties op sport, cultureel, entertainment, media en maatschappelijk gebied.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken