KPN launching partner van Linda.tv
- Sponsoring
- 26 okt 2015 @ 16:15
- Link
-
Redactie Sponsoring
Redactie
MarketingTribune - SponsoringMedia
- 26 okt 2015 @ 16:15
- Redactie Sponsoring
Linda lanceert Linda.tv, de nieuwste loot aan het mediumimperium van Linda de Mol. Via een video-app kunnen abonnees voor 3,50 euro per maand een selectie tv-fragmenten, YouTube-filmpjes en eigen videoproducties zien. Dankzij launching partner KPN is gebruik van de app tot eind dit jaar gratis.
Linda.tv is – volgens Linda – het nieuwe tv-kijken: elke dag het beste van YouTube, dé tv-fragmenten die je gezien moet hebben en unieke LINDA.tv-videoproducties. Vlogs van Halina Reijn, een vragenrubriek met Martin Moreiro, Arie Boomsma die sterren laat zweten en nog veel meer. Dus: video’s snacken waar en wanneer je maar wilt, of je nu achter je desktop zit of op je mobiel.
Voor KPN sluit de samenwerking met Linda.tv aan bij de strategie om daar te gaan waar de klant is. Het zoekt daarbij samenwerkingen met partijen die die klant bedienen. Zo werkt KPN voor Goalalert samen met de Eredivisie, leidt de samenwerking met onder meer Spotify tot Music State en is net de met RTL4 en Talpa opgezette dansshow DanceDanceDance afgelopen.
Coen Olde Olthof, senior vicepresident Marketing & Online bij KPN: 'We laten bijvorobeeld het Linda-team op geheel eigen wijze een video maken waarin een bepaalde technologie wordt uitgelegd. Linda maakt daar een heel ander vlog van, dan wij ooit zouden hebben gedaan. Dat iets wat KPN nooit had kunnen doen, en nooit had moeten willen doen. Als bedrijf moet je dicht bij de kern blijven, en vanuit je kracht de technologie de samenwerking opzoeken, dat is leuk voor onze klanten zo blijf je geloofwaardig.'
-
Redactie Sponsoring
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/sponsoring/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Rabobank Utrecht nieuwe partner... 04-07-2025
- Evian kiest Carlos Alcaraz als nieuw... 27-06-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Zo speel je deze zomer in op de trends die jouw markt in 2025 domineren
- Los email feedback geautomatiseerd op en verhoog klanttevredenheid met AI
- Level up your marketing strategy with gamification
- Zo start je met reclame: zet in vijf stappen een effectieve campagne op
- Dè CMS gids voor marketeers