FedEx verlengt sponsoring Europa League

FedEx verlengt sponsoring Europa League
  • Sponsoring
  • 12 sep 2018 @ 12:28
  • 12983 x gelezen
  • Link
  • Redactie Sponsoring
  • ZakelijkSponsorshipVoetbal

FedEx Express heeft aangekondigd de sponsoring van de Uefa Europa League te verlengen voor de seizoenen 2018 tot 2021. Het transportbedrijf was de afgelopen drie seizoenen ook al hoofdsponsor van de tweede Europese competitie.

'Voetbal bewijst telkens opnieuw dat het mensen met verschillende achtergronden met elkaar verbindt via gedeelde passie voor de sport', aldus Raj Subramaniam, Executive Vice President en CMO van FedEx Corp. 'De rol van voetbal in het verbinden van mensen weerspiegelt wat wij bij FedEx, als wereldwijde leider in de logistieke sector, elke dag doen – namelijk het creëren van fysieke en digitale connecties die nieuwe mogelijkheden bieden voor individuen, ondernemers en grote en kleine bedrijven.'

Jeugdprogramma Field in a Box

Bert Nappier, President van FedEx Express Europe en CEO van TNT Express: 'FedEx blijft een toonaangevende logistieke onderneming in Europe uitbouwen en versterkt daarnaast zijn betrokkenheid bij Europees voetbal en de mogelijkheden die het voetbal biedt. Naast onze professionele sponsoring, stelt onze samenwerking met de Uefa Foundation for Children ons ook in staat om programma's zoals "Field in a Box" op te zetten. Hierbij geven we jonge spelers een betere toegang tot de sport en creëren daarmee nieuwe kansen voor lokale gemeenschappen en buurten. Ons team is ongelofelijk trots op dit aspect van deze sponsoring.'

Guy-Laurent Epstein, marketingdirecteur van Uefa Events: 'We zijn verheugd dat FedEx Express de sponsoring van de Europa League heeft vernieuwd voor het seizoen van 2018 tot 2021. We kijken er naar uit om onze sterke relatie met FedEx verder uit te bouwen, en om onze collectieve doelstelling te realiseren om deze competities verder te laten groeien en om de sponsoring te versterken. We zijn heel tevreden met de eerste drie jaar sponsoring van FedEx en we kijken uit naar wat de komende drie seizoenen brengen.'


Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/sponsoring biedt essentiële achtergrondinformatie over de Nederlandse sponsorindustrie. Voor decisionmakers, zowel in het bedrijfsleven als bij organisaties op sport, cultureel, entertainment, media en maatschappelijk gebied.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken