FedEx verlengt sponsoring Europa League
- Sponsoring
- 12 sep 2018 @ 12:28
- Link
-
Redactie Sponsoring
Redactie
MarketingTribune - ZakelijkSponsorshipVoetbal
- 12 sep 2018 @ 12:28
- Redactie Sponsoring
FedEx Express heeft aangekondigd de sponsoring van de Uefa Europa League te verlengen voor de seizoenen 2018 tot 2021. Het transportbedrijf was de afgelopen drie seizoenen ook al hoofdsponsor van de tweede Europese competitie.
'Voetbal bewijst telkens opnieuw dat het mensen met verschillende achtergronden met elkaar verbindt via gedeelde passie voor de sport', aldus Raj Subramaniam, Executive Vice President en CMO van FedEx Corp. 'De rol van voetbal in het verbinden van mensen weerspiegelt wat wij bij FedEx, als wereldwijde leider in de logistieke sector, elke dag doen – namelijk het creëren van fysieke en digitale connecties die nieuwe mogelijkheden bieden voor individuen, ondernemers en grote en kleine bedrijven.'
Jeugdprogramma Field in a Box
Bert Nappier, President van FedEx Express Europe en CEO van TNT Express: 'FedEx blijft een toonaangevende logistieke onderneming in Europe uitbouwen en versterkt daarnaast zijn betrokkenheid bij Europees voetbal en de mogelijkheden die het voetbal biedt. Naast onze professionele sponsoring, stelt onze samenwerking met de Uefa Foundation for Children ons ook in staat om programma's zoals "Field in a Box" op te zetten. Hierbij geven we jonge spelers een betere toegang tot de sport en creëren daarmee nieuwe kansen voor lokale gemeenschappen en buurten. Ons team is ongelofelijk trots op dit aspect van deze sponsoring.'
Guy-Laurent Epstein, marketingdirecteur van Uefa Events: 'We zijn verheugd dat FedEx Express de sponsoring van de Europa League heeft vernieuwd voor het seizoen van 2018 tot 2021. We kijken er naar uit om onze sterke relatie met FedEx verder uit te bouwen, en om onze collectieve doelstelling te realiseren om deze competities verder te laten groeien en om de sponsoring te versterken. We zijn heel tevreden met de eerste drie jaar sponsoring van FedEx en we kijken uit naar wat de komende drie seizoenen brengen.'
-
Redactie Sponsoring
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/sponsoring/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- ING en Concertgebouworkest 35 jaar... 18-04-2024
- Heineken hoofdsponsor 10e editie... 16-04-2024
- Atradius shirtsponsor Nederlandse... 11-04-2024
- MediaMarkt nieuwe hoofdsponsor... 03-04-2024
- Partnership Herbalife met... 27-03-2024
- Duitse voetbalbond ruilt vanaf 2027... 22-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing