Geberit sponsort tv-programma VTWonen

Geberit sponsort tv-programma VTWonen
  • Sponsoring
  • 22 feb 2019 @ 13:28
  • Link
  • Redactie Sponsoring
    Redactie Sponsoring

    Redactie
    MarketingTribune
  • TelevisieSponsoringMediaTrends

Sanitair-fabrikant Geberit sponsort het tiende seizoen van VTWonen-programma ‘Weer verliefd op je huis’, dat dit weekend van start gaat bij SBS6.

Bij SBS6 start op 24 februari het tiende seizoen van het succesvolle woonprogramma ‘Weer verliefd op je huis’. In dit programma gaat presentator Kees Tol samen met een VTWonen-stylist de uitdaging aan om bewoners weer verliefd te laten worden op hun huis. In tien afleveringen gaan de bewoners samen met de stylisten op zoek naar het perfecte interieur.

Nieuwste toilet-trend

Geberit, Europees marktleider in sanitaire technologie, laat dit tiende seizoen zien dat het comfort en de luxe van een Geberit AquaClean douche-wc het perfecte interieur nog completer maakt. Het woonprogramma biedt een geweldige omgeving om dit product bij een groot publiek onder de aandacht te brengen. Het tv-programma is vanaf zondag 24 februari om 19.30 uur wekelijks te zien bij SBS6. 

Steeds meer Nederlanders kiezen voor het comfort en de hygiëne van een douche-wc. Deze toilet-trend is erg in opmars, maar tegelijkertijd is deze vorm van lichaamsverzorging nog niet bij alle Nederlanders bekend. Het brede crossmediale platform vtwonen is om die reden een perfecte manier om de douche-wc en de uitleg bij een groot publiek onder de aandacht te brengen. Naast het functionele is de douche-wc ook een designobject in de sanitaire ruimte, en ook op dit vlak daardoor zeer passend binnen het woonprogramma vtwonen. 

Toilet-metamorfose

De deelnemers van de vierde aflevering zullen verrast worden met een aanvullende toiletmetamorfose, voorzien van de meest luxe douchewc; de Geberit AquaClean Mera Comfort. Dit product geeft je een warm welkom; als je in de buurt komt van het toilet, word je verrast door een subtiel oriëntatielicht aan de onderkant van het toilet (handig als je ’s nachts naar het toilet moet), gaat de deksel automatisch voor je open én wordt bovendien de toiletzitting direct voor je verwarmd.

Met één druk op de knop van de afstandsbediening geeft de WhirlSpray-douchestraal je een vederzachte, maar grondige reiniging met warm water. Om de billen te drogen na de warmwaterdouche bezit de Mera een warmeluchtföhn. Omdat vieze luchtjes op en rond het toilet vervelend zijn, is er een geurzuivering vanuit het closet ingebouwd en met de gebruiksvriendelijke afstandsbediening kan je eenvoudig je eigen persoonlijke voorkeuren oproepen en de verschillende functies bedienen. Bovendien zorgt de nieuwe vorm van de randloze toiletpot ervoor, dat je stiller en efficiënter het toilet doorspoelt. 

Geberit AquaClean zal rondom de tien afleveringen van het woonprogramma veelvuldig als sponsor aanwezig zijn op zowel tv als radio (Sky Radio). De bewoners van aflevering 4, welke uitgezonden wordt op zondag 17 maart, zullen blij verrast worden met een comfortabele douche-wc in de nieuw gestylede toiletruimte.

Redactie Sponsoring

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/sponsoring biedt essentiële achtergrondinformatie over de Nederlandse sponsorindustrie. Voor decisionmakers, zowel in het bedrijfsleven als bij organisaties op sport, cultureel, entertainment, media en maatschappelijk gebied.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken