Droomparken nieuwe hoofdsponsor Feyenoord

  • Sponsoring
  • 1 mrt 2019 @ 09:31
  • Link
  • Jeroen Mirck
    Jeroen Mirck

    Redacteur
    MarketingTribune
  • VoetbalSponsorshipMerken

Feyenoord heeft in Droomparken een nieuwe hoofd- en shirtsponsor voor volgend seizoen gevonden. Het vakantieparkenketen, nu nog hoofdsponsor van Vitesse, verbindt zich voor twee jaar aan de Rotterdamse club.

Doordat Qurrent met ingang van het nieuwe seizoen niet meer op de shirts van Feyenoord zal staan, moest de club op zoek naar een nieuwe hoofdpartner. Droomparken beschikt over veertien vakantieparken in Nederland met luxe woningen die beschikbaar zijn voor zowel verkoop als verhuur.

Mark Koevermans, commercieel directeur van Feyenoord: ‘Droomparken is in haar tak van sport al een belangrijke en snel groeiende speler. Door een partnership met Feyenoord aan te gaan wil het bedrijf haar landelijke naamsbekendheid en ambities verder vorm geven. In de gesprekken kregen we al snel het gevoel dat de mensen achter Droomparken ook qua mentaliteit goed bij Feyenoord passen. Droomparken houdt van aanpakken en wil graag scoren bij haar gasten door hen een geweldige vakantiebelevenis te bieden. Behalve het geld dat met de overeenkomst is gemoeid, zien we ook veel kansen om de komende twee jaar hun vakantieparken in te zetten om hele leuke dingen te doen voor bijvoorbeeld de jeugdelftallen en zeker ook voor de supporters.’

Andries Bruil, namens de directie van Droomparken: ‘Wij hebben het afgelopen jaar goede ervaringen opgedaan als hoofdsponsor van Vitesse. Onze naamsbekendheid is hierdoor flink vergroot en met name bij de fans van Vitesse. Onze ambitie is echter om voor een versnelde en verhoogde landelijke naamsbekendheid te gaan en zo meer gasten te mogen ontvangen op onze parken. De kans deed zich nu voor om dat via Feyenoord waar te maken, een geweldige topclub met een lange traditie. Wij kijken uit naar een mooie samenwerking met de club en haar legioen.’

De club en de nieuwe hoofdpartner maken, zoals gebruikelijk is, niet bekend welke bedragen met de overeenkomst zijn gemoeid. Commercieel Directeur Mark Koevermans laat wel weten, dat er voor Feyenoord opnieuw sprake is van een verbetering ten opzichte van de huidige hoofdpartnerovereenkomst omdat het meer is dan shirtsponsoring, maar er ook gezamenlijke activiteiten zullen worden ontplooid waaronder mooie aanbiedingen voor de supporters.

Droomparken blijft voor de rest van het seizoen met veel enthousiasme hoofdsponsor van Vitesse en blijft de club een warm hart toedragen. Op een ander niveau zal Droomparken met Vitesse blijven samenwerken.

Wat voor bedrijf is Droomparken?

Droomparken ontwikkelt al bijna twintig jaar recreatieparken op aantrekkelijke plekken in Nederland. De veertien locaties zijn gelegen in prachtige gebieden - een voorwaarde voor een Droompark - op de Veluwe en aan het Veluwemeer, maar ook in Noord-Holland, Limburg en aan de Zeeuwse kust. Naast een hoog serviceniveau op het park zelf, zijn ze het ideale uitgangspunt voor wie van de natuur wil genieten en/of van een stukje cultuur en historie wil proeven in de nabije omgeving. Droomparken geeft ruimte om te ontdekken.

Jeroen Mirck

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/sponsoring biedt essentiële achtergrondinformatie over de Nederlandse sponsorindustrie. Voor decisionmakers, zowel in het bedrijfsleven als bij organisaties op sport, cultureel, entertainment, media en maatschappelijk gebied.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken