Action gaat partnerschap aan met Cruyff Foundation

Action gaat partnerschap aan met Cruyff Foundation
  • Sponsoring
  • 9 feb 2022 @ 10:22
  • 25505 x gelezen
  • Link
  • Ryan Baij
    Ryan Baij

    Allround Redacteur
    BBP Media
  • Sponsoring
  • 9 feb 2022 @ 10:22
  • 25505 x gelezen
  • Ryan Baij

Action gaat een driejarig partnership aan met de Cruyff Foundation. Action wil hiermee actief bijdragen aan de realisatie van sport en spel voor kinderen.

Medewerkers van de keten worden betrokken om zich actief in te zetten voor de Cruyff Foundation. CEO Hajir Hajji van Action en Niels Meijer, algemeen directeur van de Cruyff Foundation, tekende het contract.

Hajir Hajji, CEO van Action ziet veel overeenkomsten met de Cruyff Foundation: ‘We willen beide investeren in kinderen,jongeren en gezinnen die uitdagingen hebben in het leven. Ik ben er trots op dat wij samen met onze medewerkers de Cruyff Foundation kunnen helpen in hun activiteiten om kinderen te laten sporten en spelen. Zodat zij zich optimaal kunnen ontwikkelen, zelfvertrouwen krijgen en het beste uit zichzelf halen.

Door de Cruyff Foundation te ondersteunen zet de non-food keten zich in om lopende en nieuwe activiteiten verder te ontplooien. De Cruyff Foundation realiseert wereldwijd ruimtes voor kinderen om te sporten en te spelen. Alle kinderen moeten deze mogelijkheid krijgen en daar draagt Action graag aan bij. Bovendien betrekt Action ook haar medewerkers, door hen de mogelijkheid te bieden om coach te worden en kinderen in de buurt te helpen met sportactiviteiten.

Niels Meijer: ‘Johan Cruijff had na zijn voetbalcarrière de droom kinderen te helpen ontwikkelen door sport en startte, inmiddels 25 jaar geleden, de Cruyff Foundation. Samen met Action kunnen we gezinnen, voor wie sport niet altijd even vanzelfsprekend is, ruimte, handvatten en middelen bieden om te sporten en bewegen. Samen maken we het verschil.’

Ryan Baij

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/sponsoring biedt essentiële achtergrondinformatie over de Nederlandse sponsorindustrie. Voor decisionmakers, zowel in het bedrijfsleven als bij organisaties op sport, cultureel, entertainment, media en maatschappelijk gebied.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken