TOP X case: De best bekeken media van Nederland nóg zichtbaarder
- Algemeen
- 10 jul 2017 @ 10:10
- Link
-
Redactie MarketingTribune
- Branded contentSales
- 10 jul 2017 @ 10:10
- Redactie MarketingTribune
"De Persgroep bezit een grote hoeveelheid content, en de uitdaging was om dit op een overzichtelijke manier te ordenen in een alomvattende navigatie. Daarvoor is een inhoudelijke slag geslagen om zowel navigatie als content te optimaliseren. Vervolgens zijn de inspiratie en de functionaliteit goed met elkaar in balans gebracht. In samenwerking met de Persgroep heeft Total Active Media een vernieuwde corporate website neergezet, met focus op conversie, verbeterde visuele uitstraling en gebruiksvriendelijkheid."
Case: De best bekeken media van Nederland nóg zichtbaarder
Naam: De Persgroep. De best bekeken media van Nederland.
Opdrachtgever: De Persgroep Nederland
Doelstelling: Realiseren van de corporate website die uiteenlopende bezoekers op lokaal en internationaal niveau aanspreekt
Bureau: Total Active Media
Type: Website, strategie, corporate design
Zie ook de andere inspirerende cases:
Wereldwijd Nederlandse bloemen
Botanische Tuinen bewaken de biodiversiteit
Sportcampus Zuiderpark: een bron van energie
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- PostNL beloont honden met ‘Kwispel’-sticker
- [onderzoek] Gen Z wacht langer met nieuwe smartphone
- [column] De oogst van 30 jaar merkmanagement (deel 3 van 4)
- Tinder en NJR swipen jongeren naar de stembus
- BZK roept met nieuwe campagne op om je stem te laten horen
- Unicef roept op: ‘Stem voor ieder kind’ bij Tweede...
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Ontdek de kracht van merkactivatie
- Boost je omzet met deze top 10 marketing automations
- Boost engagement & retention with proven gamification strategies
- AI Alone won't save CX. Resolution will.
- Een bewust slanker technologielandschap
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- Retail transformeren voor de toekomst: gids voor Unified Commerce
- De basis voor omnichannel succes