FarEye neemt Judd Marcello als nieuwe CMO aan
- Algemeen
- 9 mrt 2022 @ 09:45
- Link
-
Michiel van Zaane
Allround Redacteur
BBP Media - Geen tag
- 9 mrt 2022 @ 09:45
- Michiel van Zaane
Saas platform voor last-mile delivery FarEye heeft Judd Marcello als nieuwe Chief Marketing Officer aangenomen.
Amit Bagga, Chief Revenue Officer van FarEye: ‘Judd brengt een combinatie van ruime B2B en B2C ervaring mee en zal ons helpen waardevolle impact te bieden aan verschillende stakeholders van FarEye. Zijn ervaring met het opbouwen van teams en het leiden van schaalbare groeitrajecten in wereldwijde regio's, stellen ons in staat om optimaal in te spelen op de snelgroeiende vraag naar FarEye's last-mile delivery en logistiek platform. We beschouwen marketing als een belangrijke groeimotor voor het bedrijf en heten Judd dan ook van harte welkom in het management team en de FarEye familie.’
'Ik ben dankbaar voor de kans om me bij FarEye aan te sluiten en de marketing afdeling te leiden. FarEye is een snelgroeiend bedrijf met sterke waarden en een uitstekend product voor deze branche. De recente historische groei in online verkoop heeft ertoe geleid dat de bezorg ervaring een belangrijk onderdeel is geworden voor de relatie tussen merken en consumenten”, aldus Marcello. 'Elk bedrijf dat zichzelf tot een “consumentgericht” bedrijf verklaart, is nu een logistiek- en bezorgbedrijf. In een tijdperk waarin de voordeur het nieuwe front van de winkel is geworden, is de bezorg ervaring van klanten hetgeen waarmee je ze wint of verliest. Ik kijk ernaar uit om de huidige en toekomstige klanten van FarEye te helpen met het optimaliseren van levering en bezorging.’
-
Michiel van Zaane
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- Eneco stopt met claim 'sneller klimaatneutraal' op verzoek ACM
- NS lift mee met songfestival met oproep internationale reizigers
- Bezint eer ge begint
- EuroParcs en Feyenoord lanceren zomercampagne met Jan Boskamp
- Toyota Nederland start wervingscampagne 'De snelste...
- Etos herinnert iedereen aan Moederdag tijdens voetbal
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing