FarEye neemt Judd Marcello als nieuwe CMO aan

FarEye neemt Judd Marcello als nieuwe CMO aan
  • Algemeen
  • 9 mrt 2022 @ 09:45
  • Link
  • Michiel van Zaane
    Michiel van Zaane

    Allround Redacteur
    BBP Media
  • Geen tag

Saas platform voor last-mile delivery FarEye heeft Judd Marcello als nieuwe Chief Marketing Officer aangenomen.

Amit Bagga, Chief Revenue Officer van FarEye: ‘Judd brengt een combinatie van ruime B2B en B2C ervaring mee en zal ons helpen waardevolle impact te bieden aan verschillende stakeholders van FarEye. Zijn ervaring met het opbouwen van teams en het leiden van schaalbare groeitrajecten in wereldwijde regio's, stellen ons in staat om optimaal in te spelen op de snelgroeiende vraag naar FarEye's last-mile delivery en logistiek platform. We beschouwen marketing als een belangrijke groeimotor voor het bedrijf en heten Judd dan ook van harte welkom in het management team en de FarEye familie.’

'Ik ben dankbaar voor de kans om me bij FarEye aan te sluiten en de marketing afdeling te leiden. FarEye is een snelgroeiend bedrijf met sterke waarden en een uitstekend product voor deze branche. De recente historische groei in online verkoop heeft ertoe geleid dat de bezorg ervaring een belangrijk onderdeel is geworden voor de relatie tussen merken en consumenten”, aldus Marcello. 'Elk bedrijf dat zichzelf tot een “consumentgericht” bedrijf verklaart, is nu een logistiek- en bezorgbedrijf. In een tijdperk waarin de voordeur het nieuwe front van de winkel is geworden, is de bezorg ervaring van klanten hetgeen waarmee je ze wint of verliest. Ik kijk ernaar uit om de huidige en toekomstige klanten van FarEye te helpen met het optimaliseren van levering en bezorging.’

Michiel van Zaane

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl: presenteert en duidt het brede palet aan ontwikkelingen in het vakgebied marketing.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken