De sprekers: 5 mensen en een robot

De sprekers: 5 mensen en een robot
  • B2b
  • 6 feb 2015 @ 10:00
  • 21598 x gelezen
  • Link
  • Redactie B2B
    Redactie B2B

    Redactie
    MarketingTribune
  • EvenementMarketing

De jaarlijkse trendsessie van PIM staat a.s dinsdag volledig in het teken van digitale disruptie. Dit jaar zijn er zes sprekers: vijf mensen en een robot. Ook wordt het PIM Trendrapport gepresenteerd. Lezers van MarketingTribune.nl krijgen korting op de avond.

De avond staat in het teken van Internet of Things, Robotica en 3D-printing en ontdek hoe ons vakgebied radicaal verandert. Organisator Olaf Ouwerkerk: ‘Als jij als marketeer wilt bij blijven in jouw vakgebied is het bezoeken van de PIM Marketing Trendsessie 2015 een absolute must.'

Na een buffet, kent de avond de volgende onderdelen:

Het PIM trendrapport 2015
Aljan de Boer, TrendsActive en Stefan Harzevoort, Redhotminute.
Aljan en Stefan presenteren het PIM Trendrapport 2015. Vorig jaar introduceerden zij de homo
socius, de delende mens. Dit jaar zoomen ze in op de homo digitalis, de mens die digitale
tools inzet om zijn leven te vergemakkelijken en te verrijken. Ze delen een drietal trends die
de noodzaak van digitale transformatie in 2015 nog dringender maakt. Deze transformatie
vraagt een nieuwe manier van innoveren. Wie de sessie bezoekt leert hier meer over. Binnenkort een interview met de auteurs op MarketingTribune.nl. 

Ontmoet Zora
Ontmoet Zora de zorgrobot en haar vaders Tommy Deblieck en Fabrice Goffin van het bedrijf
QBMT uit Belgie. Zora wordt ingezet in verschillende verzorgingstehuizen waar zij enerzijds de
eenzaamheid bestrijdt waar vele ouderen mee te maken krijgen, maar anderzijds
wordt Zora ook ingezet in ziekenhuizen, scholen, revalidatiecentra waar zij de motivator vormt
voor zowel jong als oud.

PRIMEUR: rapport de nieuwe digitale concurrentie
Menno van Doorn is Research Director van het verkenningsinstituut van Sogeti. Al meer dan twintig jaar verrichten ze onderzoek naar de impact van technologie op business. Tijdens de PIM Trendsessie deelt van Doorn voor het eerst dit jaar de laatste inzichten uit hun nieuwste rapport ‘De nieuwe digitale concurrentie’. De tien design principes uit het rapport worden gepresenteerd. Deze zijn relevant voor alle marketeers die succesvol willen zijn in de disruptieve en innovatieve tijden van vandaag de dag.

Lezers van MarketingTribune.nl kunnen zich tegen een gereduceerd tarief van 75 euro (normaal 149,- euro) inschrijven via deze link met kortingscode i1612.

Redactie B2B

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/b2b is een toonaangevend kennisplatform voor marketeers die op de hoogte willen blijven van de nieuwste trends, inzichten en nieuwsberichten binnen de marketing tussen bedrijven.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken