Daan Versteeg nieuwe Country Manager Ipsos

Daan Versteeg nieuwe Country Manager Ipsos
  • B2b
  • 5 feb 2020 @ 10:25
  • 14743 x gelezen
  • Link
  • Nanny Kuilboer
    Nanny Kuilboer

    redactie MarketingTribune
    BBP Media - MarketingTribune
  • Personalia

Daan Versteeg is sinds 4 februari 2020 de nieuwe Country Manager van Ipsos in Nederland. Hij volgt Harald Hasselmann op die binnen Ipsos in een andere functie werkzaam blijft.

Versteeg heeft meer dan 15 jaar ervaring in marktonderzoek, digital analytics en data science. Hij begon zijn carrière in marketing bij bedrijven als Shell, Heineken en Google. Ook werkte hij in een aantal datastrategie-rollen bij Wakoopa, Netquest, Scoupy en Dentsu, waar hij verantwoordelijk was voor data hub DAN DNA.

Carlo Stokx, CEO West- en Continentaal Europa Ipsos: ‘We zijn erg blij met de aanstelling van Daan. Hij beschikt over een sterke ondernemersgeest en een grote interesse in digital analytics-innovatie. We hebben er alle vertrouwen in dat Daan zal zorgen voor groei voor Ipsos in Nederland.’

Nanny Kuilboer

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert


  • MarketingTribune.nl/b2b is een toonaangevend kennisplatform voor marketeers die op de hoogte willen blijven van de nieuwste trends, inzichten en nieuwsberichten binnen de marketing tussen bedrijven.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken