[NMD21] Thomas Barta: Hoe wint de Marketeer? (1)
- B2b
- 15 jul 2021 @ 15:48
- Link
-
Ryan Baij
Allround Redacteur
BBP Media - Kennissessie
- 15 jul 2021 @ 15:48
- Ryan Baij
Op 9 september spreekt Thomas Barta als keynote op de Nima Marketing Day over marketingleiderschap. In deze serie bespreken we verschillende onderwerpen van zijn masterclass. Aflevering 1 gaat over de winst die marketeer kan boeken.
Waar kan je als marketeer de winst boeken? In een onderzoek onder meer dan duizend mensen uit tachtig landen komt Thomas Barta tot de volgende conclusies. Hij pleit vooral voor veranderingsmanagent. De beste marketeers weten hoe ze marketing moeten uitvoeren, maar weten vooral ook hoe ze een idee moeten uitwerken. Ook het merk speelt een grote rol in wat werkt. Technische marketing skills en persoonlijkheid maken weinig tot geen verschil. Het minst belangrijke is of je een man of een vrouw bent. In het falen van marketing is er totale gelijkheid.
Benieuwd geworden naar Thomas Barta? Hij is te zien op de Nima Marketing Day! Klik hier voor tickets. De video van de Masterclass is hier te zien.
-
Ryan Baij
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Marketingtransfers week 50, 202512-12-2025
- Marketingtransfers week 49, 202505-12-2025
- Sanne Hartman (Ovivio): 'Je kunt het... 01-12-2025
- Marketingtransfers week 48, 202528-11-2025
- Imke Walenberg nieuwe hoofdredacteur... 24-11-2025
- Marketingtransfers week 47, 202521-11-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Commerce media: van klikken naar connecties
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- AI SEO: hoe word je gevonden als je klanten ChatGPT gebruiken in plaats van alleen Google?
- Wil je je magazijn slimmer organiseren en klaarstomen voor groei, maar weet je niet waar je moet beginnen?
- The State of AI in Customer Experience 2025

