Philadelphia Zorg: 'Hoe beweeg je in een wereld waarin vraag en aanbod onder spanning staan'

Philadelphia Zorg: 'Hoe beweeg je in een wereld waarin vraag en aanbod onder spanning staan'
  • B2b
  • 9 jun 2022 @ 08:00
  • 22998 x gelezen
  • Link
  • Nanny Kuilboer
    Nanny Kuilboer

    redactie MarketingTribune
    BBP Media - MarketingTribune
  • Marketing

Bas Bodzinga RM EMP, Directeur Klantbelang/DigiContact bij Stichting Philadelphia Zorg, en Astrid de Groot-de Meijer van Pro Persona spreken samen tijdens Nima Marketing Day 2022. De titel van hun presentatie luidt ‘Wat marketeers moeten weten over innovatie in de zorg’. Een korte kennismaking.

Philadelphia Zorg is een van de grootste zorginstellingen in Nederland voor mensen met een verstandelijke beperking en Bos Bodzinga werkt er al tien jaar als Directeur Klantbelang. Hij is er verantwoordelijk voor marketing, zorgcontractering, acquisitie van nieuwe cliënten en DigiContact 24/7 zorg op afstand. Ook is hij verantwoordelijk voor de digitale transformatie naar Philadelphia Online. Bodzinga: ‘Ik heb het eerste deel van mijn loopbaan op directieniveau gewerkt bij verschillende grote verzekeraars, maar ik ben nu al vijftien jaar actief in de zorg, waarvan ruim tien jaar dus bij Philadelphia Zorg. Er is nagenoeg geen branche denkbaar waar het uiteindelijk zo draait om mensen(levens) als in de zorg. In onze maatschappij wordt de vraag naar zorg steeds groter, en het aanbod van personeel steeds krapper. Is het inzetten van – technologische - innovaties de oplossing en wat vraagt dit van jou als marketeer? Hoe beweeg je in een wereld waarin vraag en aanbod onder spanning staan. Dat zijn de onderwerpen die onze adviseur Astrid van Pro Persona en ik tijdens Nima Marketing Day 2022 willen bespreken.’

Hét marketingfestival voor en door marketeers

Op donderdag 16 juni 2022 staan marketeers in de spotlights. Topsprekers delen hun eigen verhalen over marketinguitdagingen, die soms geweldig uitpakten en soms wat minder, maar waar je altijd iets van opsteekt. DeFabrique in Utrecht fungeert wederom als ‘festivalterrein’ voor Nima Marketing Day. Koop nu je kaartje met korting!
 

Ook onderstaande marketeers geven acte de présence tijdens Nima Marketing Day 2022 om hun learnings te delen en te inspireren:

 

MAKRO: 'Eén set persona's voor het hele bedrijf'
SUPERNOVA SPORTSWEAR: 'Hoe je missie te vertalen op het gebied van merk, product, prijs en promotie'
HARTSTICHTING: 'Lef in positioneren maakt impact'
KRO-NCRV: 'Factchecken en debunken misinformatie van levensbelang'
PHILIP MORRIS BENELUX: 'Wij richten ons op een rookvrije toekomst'
GIRO555: 'Een uitzonderlijk merk'
LOSBERGER DE BOER over het implementeren van value based pricing
HOOGHOUDT: 'Merken vinden het lastig om in deze tijd relevant te zijn'
G-STAR RAW: 'We willen de sustainable leader in de markt blijven'
LA TRAPPE: 'Commercie gebruiken we als ruilmiddel om het goede te doen'
GEMEENTE DEN HAAG: 'Geluk is het belangrijkste streven van de mens'
BROWNIES & DOWNIES: Hoe je sociale impact kunt combineren met een commercieel succesvol bedrijf
CARPETRIGHT: 'Wat is leuker dan een bestaand merk opnieuw uit te vinden?'
INTERPOLIS: 'Hoe introduceer je een branchevreemde oplossing in de markt?'
UPSTAIRS TRAPRENOVATIE: 'Mijn expertise is tv en dan zoek ik voornamelijk de crossmediale samenwerking op'
FAIRPHONE: 'Fysieke ontmoetingen zijn de bakermat van creativiteit'

Nanny Kuilboer

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/b2b is een toonaangevend kennisplatform voor marketeers die op de hoogte willen blijven van de nieuwste trends, inzichten en nieuwsberichten binnen de marketing tussen bedrijven.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken