Validators introduceert eigen label Creative Testing Platform
- B2b
- 16 mei 2023 @ 14:38
- Link
-
Redactie MarketingTribune
- Geen tag
- 16 mei 2023 @ 14:38
- Redactie MarketingTribune
Tijdens het Marketing Information Event (MIE) op 9 en 10 mei introduceerde Validators het label Creative Testing Platform. Het platform bestaat uit vijf tools die aan iedereen beschikbaar worden gesteld om creaties te testen met de ondersteuning van experts.
Met dit platform ondergaat marktonderzoek ondergaat een transitie waarbij de verhoudingen tussen klanten en bureaus meer fluïde wordt. Onder het mom van ‘democratizing the data’ zet Validators deze innovatie in de markt met een andere way-of-working en een platform dat de samenwerking met merken, mediabureaus, reclamebureaus en wetenschap in het optimaliseren van alle typen creaties gaat veranderen.
In 2018 is er een start gemaakt met deze innovatie, ruim 20.000 ontwikkeluren later stelt het Creative Testing Platform gebruikers in staat om met de vijf verschillende tools alle mogelijke varianten in communicatie te testen. Experts helpen de gebruikers bij de juiste keuzes in het opzetten van de test. Tegen een vast bedrag per maand kunnen gebruikers eindeloos testen. Ook met een beperkt budget of een iets te strakke deadline wordt het testen van een creatie nu wel mogelijk.
Wetenschappelijk gevalideerd
Alle tools zijn wetenschappelijk gevalideerd en worden ook door Validators zelf in projecten gebruikt. In de komende maanden zal het platform meerdere innovaties ondergaan en komen nog meer methodes ter beschikking, zo ook het op het MIE gepresenteerde Voice Analytics.
Martin Leeflang, CEO Validators: ‘Sinds 2018 zijn Erik Prins en ik druk bezig om alle tools die we in huis ontwikkeld hebben ook voor derden toegankelijk te maken. Inmiddels maken verschillende internationale bureaus, merken en onderwijsinstellingen gebruik van het platform. We kijken erg uit naar de kansen die op deze manier ontstaan om nog duurzamere partnerships te bouwen met onze klanten.’
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- [column] Jezelf als marketeer slim blijven uitvinden
- Thijs Gussenhoven van Heineken over het belang van VVAL voor...
- Tweede keynotespreker NMD24 bekend: Nathalie Lam van Philips
- Vita Kovalenko van AON: 'Marketing kan helpen de wereld te...
- Bestedingen digital advertising Nederland stijgen naar 3,7...
- Martijn Delahaye van Afas Software: 'Inspiratie is nutteloos...
Laatste Nieuws
- De 8e editie van Nima Marketing Day... 22-04-2024
- Tweede keynotespreker NMD24 bekend:... 19-04-2024
- Joris van Dijk van BoerenBed Ik klim... 18-04-2024
- Bestedingen digital advertising... 17-04-2024
- Beeckestijn start opleiding AI... 17-04-2024
- Martijn Delahaye van Afas Software:... 15-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing