Validators introduceert eigen label Creative Testing Platform

Validators introduceert eigen label Creative Testing Platform
  • B2b
  • 16 mei 2023 @ 14:38
  • Link
  • Redactie MarketingTribune
    Redactie MarketingTribune


  • Geen tag

Tijdens het Marketing Information Event (MIE) op 9 en 10 mei introduceerde Validators het label Creative Testing Platform. Het platform bestaat uit vijf tools die aan iedereen beschikbaar worden gesteld om creaties te testen met de ondersteuning van experts.

Met dit platform ondergaat marktonderzoek ondergaat een transitie waarbij de verhoudingen tussen klanten en bureaus meer fluïde wordt. Onder het mom van ‘democratizing the data’ zet Validators deze innovatie in de markt met een andere way-of-working en een platform dat de samenwerking met merken, mediabureaus, reclamebureaus en wetenschap in het optimaliseren van alle typen creaties gaat veranderen.

In 2018 is er een start gemaakt met deze innovatie, ruim 20.000 ontwikkeluren later stelt het Creative Testing Platform gebruikers in staat om met de vijf verschillende tools alle mogelijke varianten in communicatie te testen. Experts helpen de gebruikers bij de juiste keuzes in het opzetten van de test. Tegen een vast bedrag per maand kunnen gebruikers eindeloos testen. Ook met een beperkt budget of een iets te strakke deadline wordt het testen van een creatie nu wel mogelijk.

Wetenschappelijk gevalideerd
Alle tools zijn wetenschappelijk gevalideerd en worden ook door Validators zelf in projecten gebruikt. In de komende maanden zal het platform meerdere innovaties ondergaan en komen nog meer methodes ter beschikking, zo ook het op het MIE gepresenteerde Voice Analytics.

Martin Leeflang, CEO Validators: ‘Sinds 2018 zijn Erik Prins en ik druk bezig om alle tools die we in huis ontwikkeld hebben ook voor derden toegankelijk te maken. Inmiddels maken verschillende internationale bureaus, merken en onderwijsinstellingen gebruik van het platform. We kijken erg uit naar de kansen die op deze manier ontstaan om nog duurzamere partnerships te bouwen met onze klanten.’


Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/b2b is een toonaangevend kennisplatform voor marketeers die op de hoogte willen blijven van de nieuwste trends, inzichten en nieuwsberichten binnen de marketing tussen bedrijven.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken