Suitsupply lanceert eigen kledinglijn Jort Kelder

Suitsupply lanceert eigen kledinglijn Jort Kelder
  • Bureaus
  • 28 nov 2013 @ 12:19
  • 31170 x gelezen
  • Link
  • Redactie Media
    Redactie Media

    Redactie
    MarketingTribune
  • CampagnesMerkenCommercials

Herenmodemerk Suitsupply zet Jort Kelder in als boegbeeld van zijn nieuwe campagne. Niet alleen is de voormalig Quote-hoofdredacteur te zien in een commercial, maar bovendien heeft hij voortaan zijn eigen kledinglijn bij Suitsupply: de JORT-collectie.

Fokke de Jong, CEO en oprichter van Suitsupply: ‘Kelder is een connaisseur die geen concessies wenst te doen, soms op het maniakale af. Zo eiste hij dat we bij zijn lijn uitsluitend kasjmier sokken leveren. Grappig, dat hebben we dus maar gedaan.’

Kelder zegt op zijn beurt: "Fokke de Jong heeft hoogst persoonlijk voorkomen dat ik álle pijpen op hoog water afknip.' Bekijk de JORT-collectie online en oordeel zelf of dat is gelukt. 

Voor de lancering van de JORT-collectie maakte fotograaf Carli Hermès een commercial, waarbij Kelder mijmerend tussen de kantoorkolossen van de Zuidas loopt. Met scherp commentaar op de dresscode van de zakenwereld, maar wel heel Kelderesque tongue in cheek

De collectie is te koop bij SuitSupply-winkels in Amsterdam, Antwerpen, Brussel, Den Haag, Hoofddorp, Laren, Rotterdam en Utrecht.



Redactie Media

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken