Valentijn-giftbox helpt mannen bij aankoop cocktailjurk
- Bureaus
- 9 feb 2015 @ 08:00
- Link
-
Redactie Bureaus
Redactie
MarketingTribune - DoelgroepenPromotieWebsite
- 9 feb 2015 @ 08:00
- Redactie Bureaus
Hoe vaak gebeurt het niet dat een man voor zijn vrouw een jurk koopt, maar dat de vrouw na het uitpakken direct terug kan naar de winkel om het te ruilen? ‘Te vaak’, zegt Marijn Arkauer, eigenaresse van de Amsterdamse bruidsmodezaak Ido Ido. Arkauer introduceert deze Valentijn de cocktailjurk-waardebon én een mobiele website. Het bureau achter de campagne is Etcetera.
De bon wordt geleverd in een speciale giftbox die mannen aan hun vrouw cadeau kunnen doen, zodat zij zelf in de winkel een cocktailjurk kan uitzoeken. Volgens Arkauer is het voor een bruidsmodezaak lastig om mannen te bereiken. Daarom liet ze ook een speciale mobiele website ontwikkelen om de aandacht van mannen te trekken. Zo meldt het persbericht.
Uit de kleren
Via de site kunnen de mannen niet alleen de giftbox bestellen, maar door het kantelen van hun smartphone kunnen ze zien hoe de dames hun cocktailjurk aan- en uittrekken. De slogan is: ‘Om jou Valentijn uit te kleden, zul je haar eerst moeten aankleden.’
Arkauer: ‘Ik heb dit bedacht om het de mannen dit jaar met Valentijn makkelijker te maken, zonder dat ze zich er te gemakkelijk vanaf maken. Mannen moeten er niet eens aan beginnen om een jurk voor hun vrouw te kopen.’
Bekijk hieronder hoe mannen online verrast worden wanneer zij voor hun vrouw of vriendin de cocktailjurk-waardebon willen bestellen.
-
Redactie Bureaus
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/bureaus/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Geflipte campagne van BikeFlip02-05-2024
- Fairtrade Original zet focus op... 30-04-2024
- Holland Festival gaat voor... 29-04-2024
- Vredestein lanceert 'beestachtige'... 29-04-2024
- Holle Dolle Donnie op Koningsdag... 28-04-2024
- Drie finalisten SAN New Kids on the... 26-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing