Kingsday wint pan-Europese pitch Cornetto
- Bureaus
- 17 aug 2015 @ 12:22
- Link
-
Redactie Bureaus
Redactie
MarketingTribune - MerkenPitchesCampagnesCreatieFood
- 17 aug 2015 @ 12:22
- Redactie Bureaus
Kingsday gaat aan de slag voor het Unilever-merk Cornetto. Na een pitch gaat het bureau concepten creëren voor zowel de Cornetto Mini als de Out-of-Home-producten van het ijsmerk. De concepten worden pan-Europees uitgerold via digitaal, sociaal, POS en 'op miljoenen verpakkingen'.
Kingsday heeft het account gewonnen na een pitch. Doorslaggevend was de speelse interpretatie van de merkstrategie 'Love'. Deze merkstrategie zit diep in het hart van de hele campagne. In eerste instantie was de pitch alleen voor Cornetto Mini, maar de ideeën zijn volgens het bureau zo goed ontvangen dat het project groter is geworden.
Sander Volten, managing director van Kingsday: 'We hebben een zeer succesvol jaar en met Cornetto als nieuwe klant gaan we door met deze winning streak. Cornetto staat voor "love" en dus gaan we de verliefdheid die we nu voelen zolang mogelijk vasthouden.'
Kingsday is een reclamebureau in hartje Amsterdam. Vier jaar na de start in de herfst van 2011 floreert het bureau met 25 medewerkers en is het vol gas aan het werk voor Mini, Bloemenbureau Holland, PepsiCo, Exact, Vereniging Eigen Huis, de Hartstichting, Smint en nu dus Cornetto. Voor deze merken maakt Kingsday 'campagnes met conversatiewaarde'.
-
Redactie Bureaus
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/bureaus/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Verzekeraar Zzuper en Indie schudden AOV-markt op
- OrangeValley, MvH Media, AdResults en Increase slaan handen...
- Nieuwe campagne Nationale-Nederlanden brengt Nederland in...
- Sunny Cars creërt Sunny Car-figuren
- De marketingtransfers van week 16, 2024
- Drie finalisten SAN New Kids on the Block 2023 bekend
Laatste Nieuws
- Holland Festival gaat voor... 29-04-2024
- Vredestein lanceert 'beestachtige'... 29-04-2024
- Holle Dolle Donnie op Koningsdag... 28-04-2024
- Drie finalisten SAN New Kids on the... 26-04-2024
- De marketingtransfers van week 17,... 26-04-2024
- Medewerkers Arag geven je de... 24-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing