Center Parcs kiest Coopr als PR-bureau
- Bureaus
- 25 nov 2015 @ 10:05
- Link
-
Redactie Bureaus
Redactie
MarketingTribune - PRCommunicatieMarketingPromotiePitches
- 25 nov 2015 @ 10:05
- Redactie Bureaus
Center Parcs heeft PR-bureau Coopr ingeschakeld voor de Public Relations en marketing van het eigen merk. Aan deze keuze ging een bureaupitch vooraf. Coopr is sinds begin oktober officieel aan de slag voor Europa’s grootste aanbieder van korte vakanties.
Jackie van Buuren, PR & Communication officer Center Parcs: 'We kijken erg uit naar de samenwerking en we hopen samen met Coopr een krachtig team te vormen om media en influencers te kunnen laten kennismaken met de veelzijdigheid van het Center Parcs-merk.'
Jos Govaart, directeur en medeoprichter van Coopr is trots op de winst: 'Het is natuurlijk een eer om voor zo’n bekend merk als Center Parcs te werken. Wie kent de parken niet! We kijken enorm uit naar de samenwerking.'
Coopr is een snelgroeiend PR-bureau dat zich specialiseert in het integreren van traditionele, nieuwe en sociale media in PR. Het bureau behoort volgens Het Financieele Dagblad tot de snelstgroeiende bedrijven van Nederland. Coopr werkt voor merken als Albert Heijn, Coolblue, Heinz, JBL, LinkedIn, Netflix, Siemens en SNS.
Center Parcs Europe bestaat uit de dochterbedrijven Center Parcs en Sunparks en is onderdeel van de Pierre & Vacances Center Parcs Group. Vandaag de dag omvat de groep vijf toeristische merken: Pierre & Vacances, met de labels premium en villages clubs, de Maeva resorts, Center Parcs, Sunparks en Adagio City Aparthotel. Het totale aantal accommodaties bestaat uit bijna 50.000 appartementen en bungalows in Europa. In 2013/2014 realiseerde de groep een omzet van 1.415 miljoen euro en verwelkomde 7,5 miljoen bezoekers.
-
Redactie Bureaus
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/bureaus/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Esprix jury bekroont vijfentwintig cases
- branded content Weg met lelijk Laat je raken door Onwijs...
- Verzekeraar Zzuper en Indie schudden AOV-markt op
- [Cannes Lions 2024] Nederlandse (en alle andere) juryleden...
- Kinesso lanceert Performance Solutions
- OrangeValley, MvH Media, AdResults en Increase slaan handen...
Laatste Nieuws
- Medewerkers Arag geven je de... 24-04-2024
- NS laat reizigers aan het woord in... 23-04-2024
- Xelion kiest Fightclub 23-04-2024
- Nieuwe campagne... 23-04-2024
- Shortlisten SAN ABC Accenten 2023... 23-04-2024
- Bar-le-Duc richt nieuwe campagne op... 22-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing