Happy Data werkt nauw samen met WWAV

  • Bureaus
  • 30 jul 2018 @ 16:16
  • Link
  • Redactie Bureaus
    Redactie Bureaus

    Redactie
    MarketingTribune
  • Big dataDoelgroepenMarketingautomationZakelijk

WWAV, bureau voor creatieve marketing voor non-profits, gaat structureel samenwerken met Happy Data, expert op het gebied van data-analyse en verrijking. Door de krachten van beide bureaus te bundelen, willen ze een 360 graden klantbeeld van donateurs kunnen aanbieden.

Dit gezamenlijke concept levert slimmere customer insights op die direct inzetbaar zijn om de effectiviteit van (fondsenwervende) communicatie van goede doelen en non-profits verder te verhogen. Account strateeg Marie-Claire de Waal van WWAV: 'Met structureel diepgaand inzicht in de doelgroepen van onze klanten, kunnen we deze zowel creatief als strategisch veel meer op maat benaderen.'

Door samen te werken verkrijgen WWAV en Happy Data meer en betere kennis uit data, die direct toepasbaar is op verschillende marketinggebieden. Hierdoor kunnen goede doelen en andere non-profits hogere respons verwachten. Data-inzichten en interpretaties zijn via een dashboard eenvoudig in te zien en kunnen worden ingezet voor strategie, campagnes, lead-generation en mediakeuze.

Compleet doelgroep-beeld

'Wij hebben jarenlange expertise op het gebied van offline data', zegt De Waal (WWAV). 'Door ons duurzaam aan Happy Data te verbinden, kunnen we die data verrijken met online data. Zo bieden we onze klanten een compleet beeld van hun doelgroepen en kunnen we zowel strategisch als creatief veel gerichter te werk gaan. Daarnaast ontstaan er veel spannende mogelijkheden voor campagnes om nieuw draagvlak te verkrijgen en de bestaande achterban verder te ontwikkelen.'

Arthur Detering, manager Happy Data: 'Door onze kennis en expertises samen te voegen kunnen we diepgaande data-analyses doen en meer dan ooit inzicht geven in klantgroepen binnen donateursbestanden. De veelvoud van kanalen, zowel offline als online, levert een 360 graden klantbeeld op. WWAV heeft unieke kennis van de non-profit sector: met hen samenwerken biedt veel kansen voor innovatie. Zo helpen we goede doelen hun donateurs meer op maat te benaderen en beter aan zich te binden, en de effectiviteit van hun fondsenwerving verder te verhogen.'

Wie zijn WWAV en Happy Data?

WWAV is een bureau voor creatieve marketing en communicatie voor non-profits. Op basis van een grondige kennis van de markt en de doelgroep, helpt WWAV organisaties om hun draagvlak te vergroten en fondsen te werven.

Happy Data focust op resultaatgerichte marketing van nu én morgen.  Door snel, slim en voordelig data te achterhalen, te interpreteren en toe te passen, creëet het bureau direct meetbaar resultaat.

Redactie Bureaus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken