Plus terug met 'goed eten'-campagne
- Bureaus
- 8 apr 2019 @ 14:03
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - Campagnes
- 8 apr 2019 @ 14:03
- Lucas Boon
Plus lanceert deze week in samenwerking met JWT Amsterdam een nieuwe campagnefilm, die wederom om goed eten draait. De film is de vijfde in de emotionele reeks van de supermarktketen.
In de film zien we de bijzondere band die een opa en kleinzoon met elkaar door de jaren heen hebben opgebouwd. Niet geheel verrassend speelt goed eten een belangrijke rol in die relatie.
Uplift
Okke Wiarda, manager merk & communicatie bij Plus, laat weten: 'Onze 'goed eten'-positionering legt ons geen windeieren. We zien een duidelijke uplift, zowel op campagne-, merk- als businessniveau. Zeker ook door het toevoegen van meer emotie aan de campagne. Die lijn willen we met deze campagne voortzetten.'
Bas Korsten, creative partner van JWT Amsterdam, voegt daaraan toe: 'Deze positionering heeft een rijke creatieve bodem, op alle lagen van communicatie. We zijn trots op de effectieve campagne die zijn steentje bijdraagt aan de resultaten van Plus.'
Credits:
J. Walter Thompson Amsterdam:
Creative Partner: Bas Korsten
Creative Lead: Chris Sant, Dieuwer Bulthuis
Business Lead: Budi Gonzalez de Chaves
Senior Concept Producer: Charlene Thomas
Screen Producer: Kirsten van den Berg, Monique van Smaalen, Kiek Beljaars
Plus Supermarkten:
Manager Brand & Communication: Okke Wiarda
Marketing Manager: Esmée Blom
Campaign Manager: Marieke Lazeroms
Pink Rabbit:
Director: Ismael ten Heuvel
DOP: Myrthe Mosterman
Executive Producer: Mireille Lampe & Monique van Beckhoven
Producer: Floor Schroeijers
MRTN:
Editor: Martin Heijgelaar
Captcha:
Compositing: Daniël van der Kaaden
Grading: Barry Clarke
Amp.Amsterdam:
Music: Joe Buck – The way you make time
Music Supervision: Jarl Hector
Studio Alfred Klaassen:
Sound: Jacco Lenstra
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- PwC lanceert nieuwe merkidentiteit en campagne
- AI brengt James Parkinson tot leven
- Volkswagen kiest voor DC social: 'Van automerk naar love brand'
- EY zet in nieuwe campagne menselijke kant leiderschap centraal
- Branded content zonder verhaal is gewoon ruis
- Branded content werkt pas echt als het hoofd én hart raakt
Laatste Nieuws
- Zonnebankmaker JK Group lanceert... 02-05-2025
- Goud voor 'Stukje van mij' van KPN... 02-05-2025
- Monks zijn wereldwijd B Corp... 01-05-2025
- Museumkaart kiest Act Agency voor... 01-05-2025
- Vinted viert tweedehands met 'New... 30-04-2025
- AI brengt James Parkinson tot leven30-04-2025
MarketingTribune Events
- 15mei 2025
Retail Media Day
- 12jun 2025
NIMA Marketing Day
De nieuwste selectie whitepapers
- Qualifio marketingkalender 2025
- Bereik je klant via WhatsApp - nog vóór ze jou nodig hebben
- Building a Data Platform for Analytics & Activation
- 40 pagina's vol online groeikracht
- Alles wat je moet weten over Distributed Order Management