Bram Draaijer digital planner bij FCB Amsterdam

Bram Draaijer digital planner bij FCB Amsterdam
  • Bureaus
  • 12 jun 2019 @ 10:40
  • 17454 x gelezen
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
    Redactie Contentmarketing

    Redactie
    MarketingTribune
  • StrategiePersonalia

FCB Amsterdam heeft Bram Draaijer aangesteld als digital planner. Hij komt van Isobar. Met de aanstelling van Draaijer wil het hoofdstedelijke reclamebureau zijn digitale expertise verbreden en verdiepen.

Het bureau won recent een Gouden SpinAward in de categorie Digital Campaign. Nu is het zaak om door te pakken. Jos Vis, CEO van FCB Amsterdam, laat weten: 'Het winnen van die prijs is een gevolg van een strategie die we al een flinke tijd geleden hebben ingezet, namelijk een verdere digitalisering van ons aanbod over alle disciplines. Het uitbreiden van onze strategische kracht is daar onderdeel van. Bram is precies de juiste persoon op de juiste plaats.'

Ondersteuning

Draaijer voegt daaraan toe: 'Na zes jaar in verschillende rollen bij Isobar en Social Embassy te hebben gewerkt, was het tijd voor een nieuwe stap. Bij FCB Amsterdam ga ik ondersteuning op het digitale vlak bieden en krijg ik tegelijkertijd de kans om veel te leren van de 'thematische kant' van reclame.'

Draaijer gaat in zijn rol als digital planner in eerste instantie werken op de accounts Paccar Parts, Politie, EasyJet en Friesland Campina.

Redactie Contentmarketing

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken