Chuck Studios naar Los Angeles
- Bureaus
- 1 okt 2019 @ 07:47
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - KlantenOvername
- 1 okt 2019 @ 07:47
- Lucas Boon
Creatief productiebedrijf Chuck Studios heeft een nieuwe vestiging geopend in Los Angeles. Eerder dit jaar opende het al een dependance in Moskou.
Foto v.l.n.r.: Elyse Sara (partner & managing director LA), Ellen Gaedtgens (founder & managing director Amsterdam) en Olaf van Gerwen (founder & global creative director).
Concreet heeft Chuck Studios zijn Amerikaanse collega Canteen, waarmee het al vijf jaar samenwerkte, overgenomen dat geheel opgaat in het bedrijf. Het bedrijf, dat foodmerken als McDonalds, Heineken en Albert Heijn helpt hun culinaire identiteit te visualiseren, betiteld zichzelf met deze move als eerste internationale 'foodspecialist creative production company' ter wereld.
Ellen Gaedtgens, managing director van het hoofdkantoor in Amsterdam, laat weten: 'We werkten natuurlijk al voor globale klanten, onder meer uit de Verenigde Staten. Een uitbreiding naar die markt is daarom een logische stap.'
Olaf van Gerwen, global creative director van Chuck Studios, voegt daaraan toe: 'Wij willen de beste zijn en op het moment dat je die ambitie uitspreekt, moet je ook de volgende stap durven zetten. En in deze industrie betekent dat: Los Angeles. We zijn realistisch, maar gaan wel op zijn Amsterdams met de borst vooruit naar binnen. We zijn ervan overtuigd dat we daar veel waarde kunnen toevoegen.'
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Rijksoverheid lanceert campagne Man, zeg er wat van
- Intertoys brengt De Grote Sinterklaasfilm tot leven
- Volkswagen en TeamNL lanceren campagne ‘Hey, is dat niet?!’
- Makro brengt humor in eindejaarshectiek
- Centraal Beheer start campagne om bewustzijn over pensioen te...
- ANWB breidt merkbelofte uit naar energie
Laatste Nieuws
- Wegenwacht richt pijlen op jongere... 14-11-2025
- Nieuwe campagne Slachtofferhulp... 13-11-2025
- Volkswagen en TeamNL lanceren... 12-11-2025
- Verkeersverwachtingen.nl zet... 12-11-2025
- Foam krijgt nieuwe merkidentiteit12-11-2025
- Neople wint publieksprijs bij... 11-11-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Waarom de échte strijd nog steeds op de winkelvloer wordt gewonnen
- Klaar voor Black Friday?
- De Future Shopper 2025 report: de belangrijkste shoppertrends die jij moet weten
- Van 'one sizes fits all' naar hyperpersonalisatie in e-mail
- Ben jij klaar voor Wero? De nieuwe Europese betaalmethode komt eraan
- The State of AI in Customer Experience 2025

