DVJ Insights opent kantoor in Duitsland
- Bureaus
- 20 jan 2020 @ 15:05
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
redacteur
MarketingTribune - Onderzoek
- 20 jan 2020 @ 15:05
- Sjaak Hoogkamer
DVJ Insights breidt zijn activiteiten in Duitsland uit met de opening van een kantoor in Hamburg. Het marketing en analytics bureau gevestigd in Nederland en de UK, wil dichter bij de Duitse markt en huidige activiteiten staan.
De opening van het kantoor in Hamburg is fundamenteel om te voldoen aan de continu groeiende en veranderende behoeften van klanten in Duitsland. Een Duits kantoor ondersteunt eveneens de Europese focus van het bedrijf.
DVJ Insights is de afgelopen jaren naar eigen zeggen aanzienlijk gegroeid door de merkgroei gerelateerde, innovatieve en holistische methodes in onderzoek en data analytics. In 2018 werd het bedrijf uitgeroepen tot het beste marketing research en analytics bureau en won de afgelopen twee jaar de FD Gazelle Award voor een van de snelst groeiende bedrijven in Nederland. Om de Duitse markt nog beter te bedienen opent het bedrijf nu een kantoor in Hamburg. De lancering betekent ook dat de brand growth study (een grootschalig onderzoek onder marketeers over de ingrediënten van merkgroei) wordt uitgebreid naar de Duitse markt.
De opening van het kantoor in Hamburg is fundamenteel om te voldoen aan de continu groeiende en veranderende behoeften van klanten in Duitsland
Het Duitse kantoor zal worden geleid door Managing Partners Erk Maassen (op de foto rechts) en Stephan Knäble (links op de foto), zij zullen verantwoordelijk zijn voor de opbouw van de business in Duitsland. Maassen heeft in de loop van zijn internationale carrière, en meest recentelijk als Commercieel Directeur bij GfK Duitsland, ruime ervaring opgedaan in de bijdrage die analytics en data-driven marketing leveren aan zakelijk succes. Knäble heeft de industrie aanzienlijk vormgegeven met de lancering van het GfK Cross Media Link panel voor de optimalisatie van crossmediacampagnes, en meer recentelijk, als Global VP GfK-consumenten panels, op het gebied van innovatieve oplossingen voor categorie- en shopperbeheer met de koppeling van gegevens van surveys en aankoopgedrag.
Lucas Hulsebos, CEO DVJ Insights: ‘Met de opening van een kantoor in Hamburg kunnen we onze Duitse en internationale klanten en projecten nóg beter faciliteren met behulp van een sterk, gedreven en in de markt welbekend team. Het stelt ons ook in staat om onze Academic Board-activiteiten in Duitsland uit te breiden, evenals ons Ingredients for Brand Growth Concept, dat we zullen organiseren met onze partner Werben & Verkaufen.’
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Vodafone verlengt levensduur smartphones met gratis...
- Kruidvat houdt het nuchter met nieuwe gezondheidscampagne
- [column] De toekomst van strategie
- Jumbo blaast nieuwe ‘Prijzenstorm’-campagne af
- Huisdieren geven levensles in nieuwe Purina-campagne
- Tatoma start Agency Circle: AI als structurele groeimotor voor...
Laatste Nieuws
- Essent zet Thuisvoordeel centraal in... 31-10-2025
- DJI werft vakmensen met... 30-10-2025
- Elanco kiest Initiative voor... 30-10-2025
- 113 Zelfmoordpreventie start... 28-10-2025
- Tatoma start Agency Circle: AI als... 27-10-2025
- Vodafone verlengt levensduur... 24-10-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Waarom de échte strijd nog steeds op de winkelvloer wordt gewonnen
- Klaar voor Black Friday?
- De Future Shopper 2025 report: de belangrijkste shoppertrends die jij moet weten
- Van 'one sizes fits all' naar hyperpersonalisatie in e-mail
- Ben jij klaar voor Wero? De nieuwe Europese betaalmethode komt eraan
- The State of AI in Customer Experience 2025

