Keune kiest Glasnost
- Bureaus
- 13 feb 2020 @ 10:06
- Link
-
Redactie Bureaus
Redactie
MarketingTribune - PRKlanten
- 13 feb 2020 @ 10:06
- Redactie Bureaus
Keune Haircosmetics, producent van haarverzorgingsproducten, heeft na een pitchproces gekozen voor Glasnost als 'global PR-partner'.
Keune is sinds 1922 actief in 80 landen wereldwijd. Glasnost gaat als strategisch partner aan de slag met onder meer de internationale PR-strategie, influencer campagnes en videocontent van het merk.
Sanne Takman, communicatie manager bij Keune, zegt: 'We willen onze brand awareness vergroten en creativiteit is hierbij van belang. Glasnost is gekozen vanwege de verfrissende kijk op PR en het vermogen om vraagstukken te vertalen naar creatieve communicatie concepten.'
Henk Boersen, managing partner bij Glanost, voegt toe: 'Het vraagstuk van Keune is uitdagend en sluit aan op onze visie van earned concept thinking. We kunnen ons 'one stop shop'-gedachtegoed echt te gelde maken voor het merk.'
-
Redactie Bureaus
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/bureaus/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Social Deal Wellness eerste nieuwe... 23-05-2025
- Rosewood lanceert eerste... 23-05-2025
- Big2's nieuwe album Hard Hout... 23-05-2025
- 63ste 'Even Apeldoorn bellen'... 22-05-2025
- Heinz-tune scoort na 15 jaar nog... 22-05-2025
- Eerlijk beeld van de zorg bij Cordaan22-05-2025
MarketingTribune Events
- 12jun 2025
NIMA Marketing Day
De nieuwste selectie whitepapers
- Qualifio marketingkalender 2025
- Bereik je klant via WhatsApp - nog vóór ze jou nodig hebben
- Building a Data Platform for Analytics & Activation
- 40 pagina's vol online groeikracht
- Alles wat je moet weten over Distributed Order Management