Keune kiest Glasnost

Keune kiest Glasnost
  • Bureaus
  • 13 feb 2020 @ 10:06
  • 20070 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
    Redactie Bureaus

    Redactie
    MarketingTribune
  • PRKlanten

Keune Haircosmetics, producent van haarverzorgingsproducten, heeft na een pitchproces gekozen voor Glasnost als 'global PR-partner'.

Keune is sinds 1922 actief in 80 landen wereldwijd. Glasnost gaat als strategisch partner aan de slag met onder meer de internationale PR-strategie, influencer campagnes en videocontent van het merk.

Sanne Takman, communicatie manager bij Keune, zegt: 'We willen onze brand awareness vergroten en creativiteit is hierbij van belang. Glasnost is gekozen vanwege de verfrissende kijk op PR en het vermogen om vraagstukken te vertalen naar creatieve communicatie concepten.'

Henk Boersen, managing partner bij Glanost, voegt toe: 'Het vraagstuk van Keune is uitdagend en sluit aan op onze visie van earned concept thinking. We kunnen ons 'one stop shop'-gedachtegoed echt te gelde maken voor het merk.'

Redactie Bureaus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert


  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken