Coca-Cola kiest voor GoSpooky

Coca-Cola kiest voor GoSpooky
  • Bureaus
  • 5 mrt 2020 @ 10:11
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • RetailKlanten

Social mediabureau GoSpooky gaat als digital partner aan de slag voor het gehele merkenportfolio van Coca-Cola Nederland. De samenwerking focust zich op strategie, concepten en campagnes voor de merken Coca-Cola, Fanta en Fuze Tea.

Judith van der Rijt, digital manager bij Coca-Cola Nederland, zegt: 'We hadden voorafgaand aan de pitch al wel vertrouwen in GoSpooky, maar wisten niet zo goed wat we konden verwachten. Tijdens de pitch werd snel duidelijk dat innovatie bij GoSpooky echt een resultaat is van hun denkwijze: naast slimme oplossingen om de doelgroepen van onze kleinere merken te bereiken, was ook de innovatieve vertaling van de Coca-Cola-strategie precies op het juiste niveau. We hebben alle vertrouwen in een succesvolle samenwerking.'

Mariette Huber, commercieel directeur van GoSpooky, voegt toe: 'Het winnen van deze pitch is tekenend voor de nieuwe fase die we ingaan als bureau en geeft onze groeiambities perfect weer. De gevarieerde mix van grote en kleine merken die Coca-Cola met zich meebrengt zijn een mooie toevoeging op ons eigen portfolio. We kunnen niet wachten om de uitdaging aan te gaan om voor ieder op zich staand merk passende maar vooral innovatieve content te gaan maken.'

Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken