Mathijs Visser aan de slag voor Megawatt Group
- Bureaus
- 27 jul 2020 @ 11:07
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - Personalia
- 27 jul 2020 @ 11:07
- Lucas Boon
Mathijs Visser sluit zich aan als partner bij Megawatt Digital in Eindhoven. Hij gaat het team versterken op het vlak van online marketing, data en leadgeneratie.
Megawatt Group bestaat uit drie bureaus: Advertising, Fieldmarketing en Digital en voor die laatste gaat Mathijs Visser dus aan de slag. Visser is geen onbekende in het online marketing-wereldje, zo is hij onder meer eigenaar van de bureaus Happy Horizon en Offspring Media. Met het toetreden bij Megawatt Digital gaat hij een nieuwe uitdaging aan.
Visser zegt: 'Megawatt Group heeft met zijn drie bureaus onder één dak een mooie combinatie van offline, online en data. Met een enthousiast team van specialisten levert de bureaugroep kwalitatief hoogwaardig werk en zijn we in deze nieuwe formatie bijzonder toekomstbestendig.'
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- FarmCamps speelt in op vakantiestress18-12-2025
- Campagne haalt stigma van... 18-12-2025
- Het tijdperk van makkelijke... 18-12-2025
- Stedin zet werkgeversmerk scherper... 17-12-2025
- De 'Phishkraam' van ministerie van... 17-12-2025
- Make-A-Wish zet in op Wish Journey17-12-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Commerce media: van klikken naar connecties
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- AI SEO: hoe word je gevonden als je klanten ChatGPT gebruiken in plaats van alleen Google?
- Wil je je magazijn slimmer organiseren en klaarstomen voor groei, maar weet je niet waar je moet beginnen?
- The State of AI in Customer Experience 2025

