Spaanse hotelketen gaat in zee met HPB

Spaanse hotelketen gaat in zee met HPB
  • Bureaus
  • 26 okt 2020 @ 08:49
  • 13474 x gelezen
  • Link
  • Peter van Woensel Kooy
    Peter van Woensel Kooy

    senior redacteur, merk-expert
    MarketingTribune
  • Food

Hotel Innside by Meliá Amsterdam, onderdeel van de Spaanse hotelgroep en het familiebedrijf Meliá Hotels International, kiest HPB (Het PR Bureau, red.) als partner voor haar PR & communicatie in Nederland.

De keuze volgt na een pitchtraject. Meliá is van plan om eind 2020 of begin volgend jaar een hotel midden in het hart van de Zuidas te openen, direct naast het WTC en Station Amsterdam Zuid. De samenwerking start vanaf deze maand. 

Meliá Hotels International gaat zich met het vier sterren hotelmerk Innside vestigen in de voormalige Akzo Nobel toren in het Amsterdamse zakendistrict Zuidas. Het gebouw wordt momenteel grondig verbouwd. Daarbij wordt de wolkenkrabber ook verhoogd. Het hotel telt 328 kamers. Innside by Meliá is een hotelconcept rondom de moderne reiziger met een actieve levensstijl die naadloos verschuift tussen werk en ontspanning. Innside by Meliá is al te vinden in Spanje, Duitsland, UK, Tsjechië, Vietnam, China, USA, Brazilië en Peru. Het PR Bureau gaat Meliá vanaf nu structureel ondersteunen. Onder meer bij de opening van het hotel en de lancering van de exclusieve faciliteiten, zoals de allereerste skybar op de Zuidas die zich met een uniek kosmopolitisch restaurant bevindt op de 19de verdieping en de bar en het restaurant op de begane grond. 

‘De komende tijd staat voor ons in het teken van het actief uitdragen van het Innside by Meliá-DNA in Nederland. Ons urban lifestyle hotel mét de allereerste skybar op de Zuidas gaat de omgeving een enorme boost opleveren. In vergelijking met andere internationale hotelketens die zich daar al bevinden, voegt Innside by Meliá écht waarde toe aan de Zuidas. Wij kunnen niet wachten om samen met HPB aan de slag te gaan, aldus Sjoerd Sybesma, general manager van Innside by Meliá Amsterdam.

Camiel Overgaauw, partner bij HPB: ‘Innside by Meliá is een internationaal lifestyle hotelconcept waarbij alles draait om verbinding. Niet alleen tussen werk en ontspanning, maar ook tussen de verschillende groepen die zich dagelijks op de Zuidas bevinden. Met spraakmakende lokale initiatieven en evenementen en passende mediapartners willen we Meliá bij toeristen, zakenreizigers en locals onder de aandacht brengen. De komende maanden gaat Nederland nog veel van dit hotel horen.'
(PvWK)

Over Innside
'Het op Mallorca gevestigde Meliá Hotels International telt wereldwijd 350 hotels waarvan momenteel twintig hotels onder de Innsideformule vallen. Deze hotels zijn verspreid over Europa, Amerika en Azië, zoals Innside Zhengzhou, Innside New York, Innside München, Innside Lima. Met de lancering van Innside Amsterdam en Innside Luxemburg breidt het merk dit jaar verder uit in Europa.'

(bron: MHI)  

Over HPB (Het PR Bureau)
'HPB (Het PR Bureau) is een progressief creatief bureau voor earned marketing en reputatie. Het bureau is een voorvechter van verdiende aandacht en ontwikkelt verhalen en campagnes die deelbaar en verbindend zijn. De aanpak is altijd ‘earned first & social by design’ en komt tot stand in samenwerking met ervaren PR-professionals, creatieven en strategen en met behulp van data en diepgaande kennis van digital, content en social media. Er werken meer dan 30 mensen in vaste dienst, naast een groot netwerk van freelancers in zowel Nederland als België.'
In samenwerking met MarketingTribune presenteert HPB de culi-uitzendingen van #Crunch.
(bron: HPB)

Peter van Woensel Kooy

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken