KVK kiest voor Kumpany
- Bureaus
- 20 jan 2021 @ 14:20
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
redacteur
MarketingTribune - Nieuwe klant
- 20 jan 2021 @ 14:20
- Sjaak Hoogkamer
Kumpany en partner We Are Live hebben de Europese aanbesteding van KVK gewonnen. Na de presentatieronde in oktober is de gunning verstrekt en gaan de twee bureaus aan de slag met de doorontwikkeling, uitrol en productie van hun gepresenteerde concept.
Kumpany heeft naar eigen zeggen een concept neergelegd dat startende ondernemers ontzorgt op weg naar hun persoonlijke ondernemersdoel. Met behulp van year round content raken pre-starters en aspirant-ondernemers op maat geïnformeerd en geïnspireerd.
Vanuit de digital first transitie zijn wij vanuit KVK ook met onze evenementen al enige tijd mooie stappen aan het maken
Claar van Ittersum, Teammanager Evenementen KVK: ‘Vanuit de digital first transitie zijn wij vanuit KVK ook met onze evenementen al enige tijd mooie stappen aan het maken. Deze aanbesteding is hier een goed voorbeeld van en biedt ons de gelegenheid om door te bouwen op de koers die wij, zeker in deze tijden, versneld ingeslagen zijn.’
Jasper Admiraal, Commercieel Directeur Kumpany: ‘We hebben in samenwerking met onze partner We Are Live een volledig geïntegreerd live en online eventconcept bedacht voor KVK. De combinatie van beleving, snelheid en urgentie is door het gehele concept verweven. Daarbij ligt de nadruk op een format waarbij de startende ondernemer zelf het instapmoment van de events kan bepalen. In een kort tijdsbestek wordt de ondernemer zowel geïnspireerd als ontzorgd in al zijn of haar vragen en behoeftes.’
Kumpany heeft voor de aanbesteding een partnership gesloten met We Are Live, een bureau voor concepting en productie van online events. Zij zijn onder andere bekend van de live videoproductie van The Next Web Conferences.
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Vodafone kiest Indie voor 'Oh yeah'-campagne
- Campagne Specsavers onderstreept maatschappelijke rol
- Kruidvat trapt zomer af met herkenbare vakantiedeals
- [onderzoek] Bijna helft van Nederlanders wil AI-content...
- [column] Gut Amsterdam neemt loopje met waarheid Hertog Jan
- Heineken kiest Hagens als strategisch PR-partner
Laatste Nieuws
- Dappr pleisters voor buitenspelen... 30-06-2025
- Nieuwe campagne Grand’Italia viert... 30-06-2025
- Popal kiest Umfang na pitch30-06-2025
- Aldi scoort met nieuwe XXL-fancampagne30-06-2025
- All Response Media werkt voor... 27-06-2025
- Digitale bureaus toonden veerkracht... 27-06-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Dynamic Creative Optimization: de slimste weg naar relevantie en resultaat
- Bouw een wendbaar en toekomstbestendig IT-landschap
- Webcare is meer dan online klantenservice - ontdek hoe je écht klantgericht communiceert
- Alles wat je moet weten over Distributed Order Management
- Building a Data Platform for Analytics & Activation